46) "Sanrı Mı?"

4.3K 623 515
                                    

Selamınhelloooo!!

Bölüm günlerimiz nihayet belli oldu ancak bir sorunumuz var. Ben cumartesi ve perşembenin arasındaki zamanı hesaplamıştım. Perşembe cumartesinin değil... Çok özür diliyorum ancak sadece bir gün arayla ne koyduğum sınır dolar ne de ben bölümü yetiştirebilirim. Tekrar bir oylama açıyorum bu yüzden. Üzgünüm :/

Cumartesi - çarşamba mı??

Yoksa pazar - perşembe mi?

Bölüm sonunda bir bombayla geldim sizlere. Daha fazla spoi vermeden sizleri bölümle baş başa bırakıyorum.

Sınır: +440 +380 yorum

Bölüm ithafı bugün @cafer_bez_getiriyor ' a gidiyor

Bu arada arkadaşlar ben bölümleri yazarken önce yazım ve noktalama işaretlerine dikkat etmeden yazıyorum. Bölümü tamamlayınca da düzenliyorum. Bu yüzden gözümden kaçan bazı hatalar olabiliyor, lütfen kusuruma bakmayın. Keyifli okumalar 💓

O an gerçek kafama dank etti.

Bu bebe beni öpüyordu lan!

Girdiğim şoktan hızla sıyrılmaya çalıştım. Atlas'ın belimdeki elini çözdüm ve onu göğsünden sertçe ittim. Konuşacakken müsaade etmeden sağ yanağına bir tokat yapıştırdım. Kafası sola doğru düştü.

"Ne yaptığını sanıyorsun lan sen?" diye çığlık attım adeta. Sesim tüm odada yankılandı.

Kolumu kaldırıp dudaklarımı montumun koluna sildim. Hem de defalarca kez. Adeta kazı çalışması yaptım dudaklarıma. Şerefsizin hiçbir izi kalmasın istiyordum.

"Ahu," dediğinde daha fazla konuşmasına müsaade etmeden bu sefer sol yanağına bir tokat yapıştırdım. İkinci tokatı beklemeyen oğlan dumura uğrayarak elini yanağına götürdü.

"Oha kızım n'apıyorsun?" dediğinde hırsımı alamayıp yine sağ yanağına bir tokat daha yapıştırdım.

Ne de olsa Allah'ın hakkı üçtü.

Yanakları kıpkırmızı olan oğlan ellerini iki yana koydu ve bir çocuk gibi sızlandı. Bende bu sırada dudaklarımı sildim. Aptal bebe o iğrenç dudaklarıyla beni öpmüştü!

"Sen beni ne hakla öpersin oğlum!" diye bağırdım. Şu an oldukça sinirliydim. Atlas köşedeki aynadan kendisine bakmayı kesip bana döndü. Parmağımı yüzüne doğru salladım. "Sikerim senin yapacağın işi it herif!"

"Ne bağırıyorsun?" dedi. "Alt tarafı seni öptüm. Ne var bunda?"

Birkaç adımda karşısına geçip omuzuna iki tane çaktım.

"Sen beni öpmedin, sen beni isteğim dışında öptün yani taciz ettin aptal! İkisini nasıl ayırt edemezsin? Geri zekalı embesil!"

Bas bas bağırıyordum. Sesim soyunma odasında yankılanıyordu. Hatta dışarı çıktığına bile emindim.

Atlas bayık bakışlarla "Fazla abartıyorsun," dediğinde gözlerimi yumdum.

Bu çocuk beni çıldırtacaktı. Allah'ım bir sapığım eksikti zaten! Sikik herif öpecek başka kız bulamamış mıydı?

Gözlerimi açıp karşımdaki oğlana baktım öfkeyle.

"Ya oğlum sen mal mısın ya? Sen benim başıma bela mısın? Niye yaptın şimdi bunu? Amacın ne? Çabuk dökül!"

Omzunu silkip "Bir amacım yok," dedi. "Sadece istedim ve öptüm."

"Allah'ım sen bana sabır ver!" diye bağırdım çıldırmış gibi. "Bende senin belanı sikmek istiyorum, yapayım mı ha ne dersin!"

TOMRİS | Gerçek Ailem Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin