45) "Öpüşme"

4.3K 596 1K
                                    

Selamınhelloooo!! Biz geldik!!

Naber tospikler? Ne var ne yok??

Bölüm biraz geç geldi farkındayım ancak bir düzen oturtamadım henüz. Ablam evlilik arifesinde olduğu için oldukça meşgulüm. Yine de bir düzene sokacağım bölümleri. Hatta hafta da iki gün belirleyelim. Haftanın iki günü bölüm günümüz olsun ne dersiniz??

Sizce cumartesi - perşembe mı?

Yoksa salı ve pazar mı?

En çok oy hangisine gelirse o gün sabit bölüm günümüz olacak. Bunu da panomda duyururum zaten. Ancak ben birkaç yere iş başvurusu yaptım. Şimdilik onlardan ses yok ancak olur da işe girersem düzenimiz tekrardan değişir haberiniz ola canlar!

Sınır: +430 oy +350 yorum (gereksiz emoji, random vb. geçersiz sayılacaktır.)

Dipnot: Eğer koyduğum sınırlar da, genel anlamda yani bölümlerde bir rekor oy ve yorum sayısı gelirse o hafta bonus bölüm yazarım. Belirlediğimiz iki günün dışında bir bölüm daha atmış olurum yani. Ama eğer beklediğimden çok çok daha fazla oy ve yorum gelirse bu geçerli. Tomris'i seneye bırakmak istemiyorum. Bu sene hiçbir eksiği olmadan tamamlayıp bitirmek istiyorum hayırlısıyla. Yine de bu demek değil ki final yakın. Hayır, daha aşklarımız bile başlamadı kitapta ;)

Lafı daha uzatmıyor ve sizi bölümle baş başa bırakıyorum. Uzun bir bölüm oldu lakin günlerimiz belirlendiğinde bu kadar uzun bölümler yazamam. Yani son zamanlarda bölümleri geç attığımdan 10.000 12.000 kelimeden oluşan bölümler yazıyordum. Günler belirlenince de bu sayılar yarıya düşer 5.000 6.000 civarı gibi. Aksi halde bölümleri yetiştirmem mümkün değil.

Hadi bölüme geçin. Oy ve satır arası yorumlarınızı bekliyorum ve ve ve keyifli okumalar diliyorum...

Şarkılar:
Pinhani - Ne güzel güldün
Adamlar - Adını başkasının koyduğu çocuklar
NF - Hate myself
Kaldı 8 - Savaşım kendimle

Bölüm ithafı: @2000000i te gidiyorrr

Bölüm ithafı: @2000000i te gidiyorrr

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

45. Bölüm: "Öpüşme"

⛓️

Arkamı döndüğümde Pınar'ın kireç gibi olan yüzünü gördüm.

"A-Ahu," dedi kekeleyerek.

Ona doğru birkaç adım attığımda geriledi. Durdum. Başımı omzuma eğdim. Boydan boya onu süzdüm.

Sırıtıp "Evet," dedim uzatarak. Tehlikeli bir ifadeyle korku dolu gözlerine baktım. "Nerede kalmıştık?"

"Ahu," dedi yine titreyen sesiyle. "Yine ne yaptım?"

TOMRİS | Gerçek Ailem Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin