Yoongi spóźniony, o w zasadzie dwie i pół godziny na spotkanie, właśnie szedł przez korytarz dobrze znanej mu siedziby gazety. Mógł powiedzieć, że źle się czuł i Hwasa przełożyłaby spotkanie, jednak znali się na tyle dobrze, że dziewczyna dobrze zdawała sobie sprawę, że by kłamał.Na spokojnie żuł gumę idąc trzymając dłonie w kieszeniach. To miał być kolejny zwykły wywiad do gazety. Równie dobrze mógłby tam nie iść, a załatwiliby to wieczorem, bo mieszkał niedaleko znajomych, którzy mieli robić z nim wywiad.
Jak zawsze wszedł do biura, które zajmowali jego przyjaciele, czyli Hwasa I Hoseok.
— Jestem, kurwy — krzyknął otwierając szeroko drzwi.
Wtedy jego spojrzenie skrzyżowało się z tym nowego stażysty, który siedział w rogu przy biurku. Nad nim nachylał się Hoseok, który coś mu tłumaczył.
— Co ty tu robisz? — zapytał starszy.
Jimin zaskoczony uniósł brwi.
— Ciebie to do reszty pojebało? — krzyknęła Hwasa podchodząc do Yoongiego i uderzając w głowę.
— Ał!
— Mieliśmy...
— Ekhem — przerwał jej Yoongi rozumiejąc sytuacje. Wzrokiem pokazał młodszego, który zainteresowany im się przyglądał.
— Tobie co?
— Przyszedłem po te papiery, o ktore prosiłaś, żeby zaniósł na pocztę — Mówił powoli. Pchnął dziewczynę w stronę drzwi. — Chodź, pokażesz mi gdzie one leżą, bo ja rzadko tutaj przychodzę.
I zniknęli. Jimin nic nie rozumiał. Obiecał sobie, że dopyta o to później ale też miał nadzieję, że za często nie będzie widywał chłopaka. Przecież Seul był ogromny! Dlaczego musiał trafić akurat na niego!?
— Wy się znacie? — zapytał patrząc na Hoseoka.
— Że z Yoongim? Tak, przyjaźnimy się. A co znasz go?
— Nie! — odpowiedział bardzo szybko. — To znaczy, moja siostra chodziła z nim do szkoły...
W głowie Hoseoka zapaliła się lampka.
— Czekaj, ty jesteś bratem Jiyeon?
— Znasz moją siostrę?
Jung zastanowił się chwilę.
— Nie.
— Poważnie?
— Wracaj do pracy — zmienił temat.
Kiedy po kilku minutach Hwasa I Yoongi wrócili do pomieszczenia, panowała między nimi cisza. Jimina uwagę przykuł dziwny uśmiech dziewczyny. Yoongi usiadł wygodnie po drugiej stronie biurka Hwasy i założył skrzyżowane nogi na mebel.
— A ty co? U siebie jesteś? — wtrąciła. Min przewrócił oczami, jednak nie zmienił swojej pozycji.
— Yoon, nasz nowy stażysta stwierdził, że znasz jego siostrę ale jego nie — powiedział Hoseok przechodząc do biurka dziewczyny. Jimin zaskoczony spojrzał na niego a później na wspomnianego. Yoongi również na niego spojrzał ale widząc minę chłopaka jedynie się zaśmiał.
— Miło poznać — parsknął Min w stronę Jimina.
— Zabawne.
— Właśnie, Jimin — ożywiła się Hwasa. — Powiedz mi, to prawda, że przyszedłeś tutaj na staż tylko dla jednej osoby?
Jimin sam nie rozumiał dlaczego temat ich rozmowy przeszedł na jego stronę. I co do cholery robił tam Min Yoongi?!
— Po części to prawda — odparł.
CZYTASZ
Fan || Taegguk || Yoonmin || Namjin
FanfictionTaehyung I Jeongguk są fanami popularnego piosenkarza i kłócą sie o to, kto jest jego większym fanem Jimin chce pomóc przyjacielowi pójść na koncert idola, a do tego potrzebny jest mu bardzo nieznośny chłopak A Namjoon to w zasadzie nigdy nie lubi...