با دیدن جسم مچاله شده جیمین گوشه تخت با آخرین سرعت خودشو بهش رسوند.×جیمینا...چی شده؟
قبل از اینکه جوابی بشنوه دستای دونسنگش دور گردنش حلقه شد و سرش تو گردنش فرو رفت.
×یااا...پارک جیمین! حرف بزن باز چ گندی زدی؟
میخواست سرزنشگر به نظر بیاد اما لرزش صداش چیزی نبود که بشه پنهونش کرد.
®میخواستی چی بشه؟ اینا همش تقصیر توعه جین! هر گندی که زد پشتش در اومدی.حالا بیا تحویل بگیر
× بسه کیم نامجون! نمیبینی خودش ترسیده...حرف بزن جیمین..چیشده؟
جیمین حاضر نبود دستاشو از دور گردن هیونگش باز کنه اما با تلاش جین بالاخره راضی شد.جین بالاخره صورت دونسنگشو میدید چشمای ورم کرده و قرمز شده، لبای زخمی که کمی کبود به نظر میومدن و صورتش که به وضوح جای انگشتای بزرگی روش معلوم بود.حالا جین از چیزی که قرار بود بشنوه وحشت داشت.چه بلایی سر اون بچه اومده بود؟
*هی..هیونگ! آلفایی که باهاش تو رابطه بودم...همون که خودتم یه بار دیده بودیش..
×آره جیمینا..همون که ماشینش زیر پات بود و هر روز یه هدیه گرون قیمت برات میگرفت
*آره هیونگ..میدونستم عوضیه اما چون خیلی پولدار بود هیچی نمیگفتم. میدونستم با بقیه هم هست حتی چند باری با بقیه دیده بودمش جلوی خودم به بقیه نخ میداد اما به روی خودم نمی آوردم.
تا اینکه چند وقت پیش یه نیم ست جواهرات خیلی گرون بهم هدیه داد و گفت اگه بخوام براش جبران کنم اون میخواد با اون و دو تا از دوستاش همزمان رابطه داشته باشم. منم دیگه عوضی بازی هاش داشت حالمو به هم میزد بهش گفتم که میخوام باهاش کات کنم. اولش بهونه آورد که شوخی کردم و واسه فان بود وقتی دید کوتاه نمیام کارش به تهدید و فحاشی کشیده بود. میگفت کادوهایی که بهم داده رو باید برگردونم اما من خیلی هاشو فروخته بودم پس ازش مهلت خواستم اونم گفت اگه مهلت میخوای بیا هتل با هم حرف بزنیم توافق کنیم. نیومد تو لابی زنگ زد گفت که مریضه و برم بالا تو اتاقش ببینمش. من احمقم رفتم هیونگ...صدای هق هق های جیمین بالا رفته بود و کف دستای جین از فشار ناخون هاش داشت خون می افتاد.
×حرف بزن پارک جیمین بگو اون عوضی چه بلایی سرت آورد؟
اما در جواب حرفاش فقط صدای گریه و ناله های جیمین به گوشش رسید. نمیدونست چی شده اما خشم و ناراحتی ای که احساس میکرد داشت بغضشو بزرگتر و کم کم چشماش از خشم داشت تر میشد. با احساس وحشتناکی که داشت صداشو بالاتر برد
×جیمیننن!
®بذار من بگم جینی! بهش تجاوز کرده ...همش این نیست ازش فیلم گرفته..گفته اگه از این به بعد به رابطه باهاش تن نده فیلما رو پخش میکنه
YOU ARE READING
be mine
Romanceیعنی فقط عبور کنم و برم؟ نمیتونم بذارم به خاطر من آسیب ببینن ولی... نمیتونین به منم یه فرصت بدین؟