16 . BÖLÜM

76 10 4
                                    

Herşeyine tamam demiştim ya herşeyine ama işime dokunma demiştim kart çıkarırım demişti ben mesleğimi yapmak istiyordum neyi anlamıyordu hızla giderken telefonum birden elimden düştü onu alırken bişey fark ettim .

" siktir " dedim

bi yandan yola bakarken şöför koltuğunun altındaki c 4 baktım 4 dk 54 sn gösteriyordu ben şuan bi bonbanın üstünde oturuyordum .

Napıcaktım ağırlık dengeli mi acaba düz mü ? telefonumu açtım ateşi aramayacaktım 4 dk 20 sn hızlı karar vermem lazımdı direksiyonu sağa kırıp ıssız yola girdim ve beratı aradım hemen açmıştı şükür " sude " dedi şaşırmış bi şekilde " Berat zamanım yok beni dinle 3 dk 50 sn kalmış bi c 4 ün üstünde oturuyorum ağırlık dengeli olup olmadığını nasıl anlarım ? " dedim " sude nerdesin sen " dedi " Berat soruma cevap ver " dedim " ateş nerde sen yalnız mısın ? " dedi " Berat kavga ettik ve ben üç buçuk dk sı kalmış bi bombanın üzerinde oturuyorum bana cevap ver araba kullanıyorum " dedim " sude kabloların etrafına bak yay varsa ağırlık dengelidir yoksa düzdür ama arabadayım diyorsun frene basarsanda patlayabilir restorana çok yakınım nerdesin ? " dedi o sıra karşıdan gelen arabanın farlarına baktım " karşındayım ayrıca az önce durduğumda patlamadı " dedim ani frenle durduğunu gördüm ama ben ilerliyordum " sude yavaşça dur ani fren sakın yapma yavaşça dur !! " dedi arkamdan koşarak geldiğini gördüm yavaşça frene basarak durdum " gelme ! " dedim ama dinlemedi kapımı açıp " kıpırdama " dedi " Berat git patlayabilir " dedim " patlarsa beraber patlarız sude " dedi eğilip bombayı incelemeye başaladı . " düze benziyor görünmeyecek yerede koymuşlar " dedi birini aramaya başladı " ateşle yamaca söyleme  " dedim gözlerime bakıp bişey demedi 2 dk 20 sn kalmıştı . " erhan sarı yeşil mavi renkli c 4 araba koltuğunun altında 2 dk geri sayımı var kesmem gereken hangisi ?  " dedi bi süre karşı tarafı dinledi " ağırlık üstünden kalkarsa " dedi karşı tarafı dinledi tekrar gözlerini yumup telefonu kapattı " sude seni yavaşça kaldırıcam acele etme sonrada koşucaz tamam mı ? " dedi " sen uzaklaş Berat " dedim " sude 1 dk kaldı " diyip emniyet kemerimi çıkardı " yavaşça " diyip beni sakin bi şekilde kaldırmaya çalıştı arabadan indiğimde patlamamıştı şükür " koş " diye bağırınca ayakkabılarımı ayağımdan hızla atıp koşmaya başladım . Beratın arabası baya ilerideydi ona yaklaştığımızda arkamızdan çok güçlü bir patlama sesi geldi beratla yere yatarken Berat benim üstüme kapandı .

Ateş ;

" nerde nerde nası bu kadar çabuk gözden kayboldu " dedim direksiyona vururken.
kerem " telefonundaki uygulamayıda kaldırmış " dedi " Nası izledin Kerem arabadaki çipi sökerken arabayı alırken nasıl engel olamadın ya başına bişey gelirse " dedim " her şey saniyeler içinde oldu ateş anlayamadım bile " dedi " kahretsin " dedim her yere bakıyordum ama yoktu .
Çağrının araması ekrana düştüğünde açtım " buldum de bana " dedim " abi " dedi " konuşsana lan ne susuyorsun " dedim bağırarak " abi buraya gelmen lazım " dedi " iyi mi ? " dedim cevap vermedi " nerde , konuşsana lan " dedim " abi restoranın arkasındaki ıssız yol " dedi arabayı döndürüp o tarafa gittim " bişey mi olmuş ? " dedim " araç yengemin aldığı araç abi ama " dedi " sayıyla veriyorlar sizi bana dimi ? Konuşsana arık mı orda ne konuş ? "  dedim hiddetle " abi araç patlamış " dedi ani bi frenle durdum patlamış mıydı ? Nefes ciğerime yetmedi sanki kendime gelip gaza yüklendim nası geldiğimi bilmiyordum yaklaştıkça dumanları gördüm araç yanıyordu . Ne olur çıkmış olsun ne olur araçta olmasın nefes alıyor olsun aracın yanına gittiğimde korumalar yangını söndürmeye çalışıyordu Kerem " ateş yaklaşma " dedi kolumdan tutarak . kolumu elinden kurtarıp araca doğru ilerledim içindeyse ya içindeyse arkadan yamaçla berenin sesini duydum beren bağırarak ağlıyordu .

Daha çok yaklaştım ayaklarım sanki beni taşımadı dizlerimin üstüne çöktüm . Aracı tamamen söndürdüklerine  Kerem yaklaştı kalkamıyordum Kerem bi yere çok dikkatli baktı " bomba koymuşlar ateş " dedi sinirle gitmişti bana sinirle çıkmıştı . Gözüm bir yere takıldı kalkıp oraya gittim sudenin ayakkabılarıydı rasgele savurulmuş gibiydi "yaşıyor " dedim korumalara dönüp " dağılın her yere bakıcaz tek bir yeri bile atlamıcaz Kerem buraya adam yığ sudeyi bulucaz " dedim " ateş " dedi ona doğru dönüp elimdekini gösterdim " yaşıyor " dedim korumalar etrafa dağılırken bende ilerlemeye başladım başka bi iz bişey arıyordum yamaç yanıma gelmişti onu bile fark etmemiştim " Ateş " dedi benden bi cevap bekliyor gibi "yaşıyor hissediyorum" dedim ona bakmayıp ilerlerken oda cevap vermedi zaten .

AŞKIN ÜÇGENİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin