Gözlerimi açtığımda hava kararmıştı vücudumda bi ağrı yoktu esneyip yatakta bağdaş kurup oturdum . Ateş getirmişti beni heralde buraya kapım açıktı gözümü ovarken ateş odama girdi üstünde eşofman vardı onu ilk kez böyle görüyordum "uyandın mı ? Kendini nasıl hissediyorsun " dedi " iyiyim saat kaç ? " dedim " bire geliyor " dedi " o kadar uyudum mu ben " dedim " yaklaşık bi on iki saattir uyuyorsun yemek yemek ister misin bişeyler hazırlayım sana " dedi " sen hazırlayacaksın " dedim şaşkınlıkla " evet ne var senin tabirince mafyalar yemek yapamıyor mu yani " dedi " ne bileyim zehirlenmek istemiyorum daha çok gencim " dedim " üstünü değiştir ben aşağıdayım " dedi tamam deyip yüzümü yıkadım taytla tişört giyip aşağı indim mutfakta bişeyler yapıyordu salona gidip telefonumu aradım " bişey mi arıyorsun " diye sordu " evet telefonuma bakıyorum " dedim " burda masanın üstünde " dedi gidip telefonumu aldım " hayret kıyafetler gibi telefona ses çıkarmadın " dedi " telefonum kırıldı yapacak bişey yok hem benim suçum değildi kardeşin kırdı telefonumu " dedim konuyu değiştirmek için olsa gerek " çorba koydum Esma yapmış dolaptaydı ısıttım zehirlenme ihtimalin yok hem saat geç ya ağar gelmesin " dedi oturup çorbamı içtim . " senin uykun varsa uyu ben biraz dışarıda oturucam " diyip dışarı çıktım telefonuma baktığımda mesaj vardı . Beren beni yamaç ve beratla olan gruba eklemişti .
Yamaç çevrim içi olduğumu fark etmiş olmalı kiİyi misin ?
Ağrın var mı ?
02:10
İyiyim sen uyumadın mı ?
02:10
Uyurum birazdan aklım
sende Kaldı
02:11
İyiyim ben hadi uyu
02:11
Yazdım Beren gruptan mesaj atmıştı . Gruba girdim .Beren ;
Gençler cumartesi günü
hiç bir yere plan yapmıyorsunuz
eğlenmeye gidiyoruz . 02:11Berat ;
Nereye gidicez 02:12Yamaç ;
Gene hangi aşık olduğunuz
Şarkıcı 02:12Beren ;
Söylüyorum sude hazır mısın ?
02:13Kim ? Kızım söylesene
02:13
Beren ;
Pinhani 😍😍😍😍
02:14
Şaka
Bilet aldın mı ?
02:14
Yamaç ;
Yandık 🤦🏼♂️
02:15Berat ;
Hemde nasıl
02:15
Yalnız benim önce bi ateşe
sormam lazım haber veririm
02:16
Beren ;
Hadi ama ikna edersin
Bana yamaca uygulattığın
Taktikleri uygula
02:16
Upss beren gruptayız
02:17
Yamaç ;
Neymiş o taktikler
02:17
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞKIN ÜÇGENİ
Teen FictionGenç korkusuz bir avukat yıllardır platonik aşık Olduğu çocuğu kurtarmaya çabalarken başına neler gelebilir ? Yer altının karanlık yüzü ATEŞ YAKAR " senden nefret ediyorum seni ben bitiricem ATEŞ YAKAR" " hislerimiz karşılıklı SUDE DEMİR ama beni...