Saçlarımın arasındaki eli yok olmuştu ama arkamdaki hissettiğim öfkeyi görmek istemiyordum . Ben ateş yakarın zaafıydım bunu vuralın bana doğum günümde yaptığı işkenceden sonra anlamıştım . Öfkesi o kadar yakıcıydı ki iliklerime kadar hissediyordum .
anneannemin sesini duyuyordum ateşe yapmaması durması gerektiğini söylüyordu adamlardan bir kaçı anneannemin geçmesine izin vermiyordu yüzüme dokunan elle gözlerimi açtım . annem " iyi misin kızım " dedi o an sesler belirginleşmeye başladı . Kemik kırılma sesi ve ardın dan " benim karıma bu elinle dokundun dimi ? " diye kükredi resmen sağ tarafıma baktığımda çağrının yanımda durduğunu fark ettim ateşin yanına kimse yaklaşmıyor yaklaşamıyordu yakmaya başlamıştı ateş çünkü .
Sonra tekrar bi kemik kırılma sesi geldi Erdal acısından inliyordu anneannemde ağlamaya başlamıştı kalkmaya çalıştım oturduğum yerden çağrı koluma girip destek oldu . Ateşe döndüğümde erdalın önce bileğini şimdide parmaklarını kırmaya başladığını fark ettim aslında hiç müdahale edesim yoktu ama anneannem üzülsün istemedim . " Ateş " dediğimde bakmadı bana yanına doğru gittim . o sırada erdalın dilini çıkarmaya çalışıyordu " aç ağzını " dedi ama Erdal o kadar korkmuştu ki korkudan titriyordu . koluna dokunup " ateş " dedim beni hissedip kafasını bana çevirdi ama erdalı bıraklamadı .
" lütfen bırak " dedim erdala tekrar dönüp" açsın ağzını bırakıcam " dedi çenesini kıracak kadar sıkıyordu " bir daha karıma o lafı demeyi bırak konuşacak bi dilin olmayacak " dedi erdalın korkuyla gözbebekleri büyürken anneannemin çığlıkları arttı . yapardı ateş bunu biliyordum hatta başka zaman olsa kılımı bile kıpırdatmazdım ama anneannemin görmesini istemiyordum . ateşin kolundan tutup kulağına yaklaştım " anneannemin böyle bişeyi görmesini istemiyorum lütfen bırak " dedim algısı dağıldı ama bırakmadı " ateş benim için bırak lütfen " dedim elimi ateşin parmakları üzerine götürdüğümde erdala dokunmamı istemediği için sanırım belimden tutup geri çekti hemen ardından ise erdalı çağrının ayaklarının ucuna fırlattı . " bir daha karımın yanına yaşlaşırsan ona dokunmayı bırak yanında sadece durduğunu görürsem o dilini eline veririm senin " dedi bakışlarını çağrıya döndürdüğünde " götürün şunu " dedi .
Adamlar erdalı çıkarırken ateş bana döndü " iyi misin ? " diye sordu kafamı sallamakla yetindim . saçlarımda parmaklarını hissettim beni göğsüne yaslayıp saçalarımdan öptü annem " iyimisin kızım " diye sordu ateşten ayrılıp " iyiyim sorun yok " dedim anneannem erdalın peşinden gitmişti . anneme sarıldım " gidelim mi anne ?" dedim " istanbula " diye de ekleme gereği duydum " gidelim annecim ama daha yeni geldiniz bizim eve gidelim önce " dedi ondan ayrıldığımda ateşe dönüp " kusura bakma oğlum seninlede doğru dürüst tanışamadık " dedi
Ateş "olur mu efendim sizin bi suçunuz yok " dedi bakışları bana döndüğünde " kim peki bu " diye sordu annem " kardeşim " diye cevap vermekle yetindi daha fazla açıklamasına izin vermeden " eve gidelim hemen " dedim çünkü ateş daha fazla şey öğrenmek isteyecek annemde anlattığında erdalı bırakmayacaktı . Bu sefer ön kapıdan çıktık anneanneme haber vermeden o beni sormamıştı oğluna gitmişti bende giderken haber verme gereksinimi duymamıştım .
evimize geldiğimizde babamla olan anılarım aklıma düştü biranda salonda oturduğumuzda annemle ateş konuşuyordu ama ne konuşuyorlardı bilmiyordum sadece bu evde olan anılarım canlanmıştı gözümde . Ateşin " düğüne kadar bizde kalın hatta dilediğiniz kadar bizde kalabilirsiniz Sude de sizi özlemişti . " dedi " rahatsız etmeyim oğlum " dedi " rahatsızlık ne demek orası sizinde eviniz " dedi annem " kızım üzülme biliyorsun her zamanki Erdal " dedi
yanımda ateşin gerildiğini hissettim " her zaman derken daha önce de " diye devam edecekken " hayır ilk defa bu kadar ileri gitti " dedim anneme gözlerimle susmasını işaret ederek " anne sen eşyalarını topla istersen bende bize bi kahve yapayım hadi lütfen biran önce istanbula dönmek istiyorum " dedim annem kalkıp odasına gittiğinde ben de mutfağa gittim kahve yapmak için kahveyi makineye koyduğumda ateş mutfağa girip kapıyı kapattı .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞKIN ÜÇGENİ
أدب المراهقينGenç korkusuz bir avukat yıllardır platonik aşık Olduğu çocuğu kurtarmaya çabalarken başına neler gelebilir ? Yer altının karanlık yüzü ATEŞ YAKAR " senden nefret ediyorum seni ben bitiricem ATEŞ YAKAR" " hislerimiz karşılıklı SUDE DEMİR ama beni...