21. BÖLÜM ATEŞİN ZAAFI 🧿

34 5 19
                                    

MERHABA YENİ BÖLÜMLE KARŞINIZDAYIM 🥰

Upppp uzun bir bölümle geldim bu sefer 🙈

Boollll boollll satır arası yorum istiyorum bu sefer sizden hepsine cevap veriyor olacağım

İyi okumalar dilerim efendim 🥰

Satır arası yorum yapmayı unutmuyoruz !!!! 😅

Gözlerimi açtığımda hava karanlıktı ne kadar uyumuştum . ateşin göğsünde uyumuştum sırtımdaki acı hafiflemişti ateşin parmakları belli belirsiz hala sırtımdaydı kafamı kaldırıp kalkmaya çalıştığımda ateşin gözleri bana döndü uyumamış mıydı ? yatakta doğrulduğumda üstümde ince bi askılı vardı uyurken üstümde yoktu ateş ten başkası giydiremezdi . " iyi misin , ağrın var mı ? " diye sordu " iyim " dedim sadece " açsın bişeyler hazırlatayım ben kahvaltı bile etmedin " dedi yataktan kalkarken odadan çıktığında lavaboya girip işlerimi hallettim .

giyinme odasına gidip üstümdekileri değiştirdim aşağı indiğimde hala saatin kaç olduğunu bilmiyordum yemek masasında ateş her zamanki yerinede oturuyordu .sessizce bende yanına oturduğumda sırtımı dayamadan duruyordum ateşin gözlerini üstümde hissettim . ona baktığımda " saat kaç " diye sordum .

" dokuz " diye yanıtladı telefonum nerdeydi acaba çorba servis ettiklerinde yemeğe başladım . biz yemeği yerken kerem içeri girdi elindeki kremle hapı ateşe uzatarak "bunlar daha çabuk iyileştirir yaralarını ağrısınıda . İçindede alerji yapacak hiç bi madde yok " dedi ateş elindekileri alıp masaya bıraktı keremin dudağı patlamıştı bunu yeni fark etmiştim .

" eğer daha çok ağrın olursa hem reglin içinde serum takabilirim " dedi " gerek yok alışkınım ben " dedim ateş " alışacağın bişey yok sude bu sondu " dedi inanmıyordum yamaçta inanmıştım ama olmamıştı ateşte mi son olacaktı . sadece kafamı olumsuz anlamda sallamakla yetindim .

" ben su yu almaya gidiyorum uçağı 1 saat sonra inicek " dedi ateş " sapanca daki eve götür şimdilik sonra bakarız " dedi kerem bişey demden çıkmıştı . " neden kardeşini yanına almıyorsunda başka bir yere gönderiyorsun  onun sana ihtiyacı var şuan " dedim " öyle olması gerekiyor hem yalnız kalması daha iyi şuan " dedi bişey demedim " anlat sude tekrar tekrar sormak istemiyorum anlat " dedi " bende sana anlatmayacağımı defalarca kez söyledim " dedim gözlerine bakarak .

" sözümde durdum yamaça sormadım ama sen anlatacaksın " dedi " sorabilirsin ateş ama dediklerimde ciddiydim " dedim derin bi nefes verdi gidiceğimi biliyordu masadan kalkıp gitti .

bense öylece olduğum yerde kaldım biraz sonra elinde dosyalarla içeri girdi önümdeki tabağı çekip önüme bıraktı . çalıştığım şirketin adı yazıyordu neydi bu tam elime alıcakken dosyanın üstüne elini koydu gözlerimi gözlerine çeviridim " burda okuduklarından sonra neden o şirkette çalışmanı istemediğimi anlayacaksın sadece bana güven istiyorum sude sadece bana o güvendiğin haldunun ne işler yaptınığını gör istiyorum ben sana asla ihanet etmem zarar vermem peri kızım " dedi başımın üstünden öpüp geri yerine oturdu .

ne demeye çalışıyordu ne saçmalıyordu ben yıllardır Haldun beyin yanında çalışıyordum fark ederdim kötü işler yapsaydı . dosyayı hızla açıp incelemeye başladım her çevirdiğim sayfada daha büyük şok geçiriyordum böyle bişey olamazdı fark ederdim ben bi çok şeyin altında benimde imzam vardı ama ben okumadan hiç birşeye imza atmazdım hemde böyle yapılan işlere asla imza atmazdım .  geçirdiğim şokla elimdeki dosyayı bıraktım " böyle bişey olamaz b ben " kekeledim "ben fark ederdim " dedim " işinde o kadar profesyonel olmuş gibi kimseye fark ettirmeden yapmaya çalışıyor ve bir çok şeyde senin adında geçiyor " dedi " hayır ben yapmadım ateş yapmam zaten böyle bişey o kadar parayı aklım almıyor ya gelen malların şirketti giderlerle gösterilmesi hayır fark etmedim nasıl fark etmem " dedim sinirle ellerimi saçlarımın arasına geçirdim .

AŞKIN ÜÇGENİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin