15 . BÖLÜM - ATEŞİN CEHENNEMİ

61 12 3
                                    

Sabah ;

Gözlerimi okyanus kokusuyla açtım düzenli nefes alıp veriyordu sanırım uyuyordu yatakta doğrulmaya çalıştım gelinliğim hala üstümdeydi . Dönüp ateşe baktığımda simsiyah gözleriyle karşılaştım o uyumuyor muydu ? Gözümü ovup " saat kaç ? " dedim yanındaki telefona uzandı " 11 " dedi " o kadar uyumuş muyuz ya ? " dedim sonra dediğimin farkına varıp " uyumuşum yani hem sen iki gecedir iyi alıştın yanımda yatmaya ne işin var senin benim yanımda " dedim çemkirerek ateş kalkıp oturdu " gece öyle demiyordun ama " dedi " ne gecesi " dediğimde aklımda dün gecenin görüntüleri geçti " ben seni arardım bulana kadarda asla pes etmezdim peri kızı 10 yılda geçse seni bulmadan vazgeçmezdim" demişti yada ben rüya görmüştüm çekmeceyi açıp silahını aldı beline yerleştirirken " karımın yanına yatarkende sana sorucaz heralde " dedi " sahte karın demek istedin heralde çık odadan " dedim bişey demeden çıktı . Bende gelinliğimi çıkarıp duşa girdim .

Aşağı indiğimde kahvaltı masasındaydılar su yun elinde tableti vardı " günaydın " dedim su bana cevap verip tabletine döndü ilacımı içip sosyal medyada gezinmeye başladım magazin sayfalarında fotoğraflarımız vardı yorumlara baktığımda yakıştıranlar yakıştırmayanlar ateşin evlendiğine şok olanlar ve dahası vardı . Ateşe dönüp " Türkiye'ye dönünce anneme gitmek istiyorum " dedim " gerek yok " dedi elindeki telefona bakarak " ne demek gerek yok gidicem " dedim ateş simsiyah gözlerini bana döndürdü sesinin ayarına dikkat et der gibi " gerek yok çünkü Türkiye ye döndüğümüzde onları yemeğe çağırıcaz düğün hazırlıklarıda son hız devam ediyor zaten ondan önce ailecek bi yemek yeriz " dedi böyle bişey tahmin etmemiştim kafamı sallamakla yetindim . Ateş ben kahvaltıma başlamadan hiç birşey yemiyordu ateş " dönünce sana dövüş eğitimi ve silah kullanmayı öğreticem " dedi hafif güldüm dalga geçer gibi " neden güldün " diye sordu " hiç aklıma bişey geldi de " dedim bilmediğimi sanıyordu ama öyle bilmeye devam etsin . " yarın dönücez gitmek istediğiniz bi yer varsa gidin " dedi ateş ikimize

ERTESİ GÜN ;

Türkiye'ye dönmüştük ben uçak kalkar kalkmaz yine uyumuştum neden bilmiyorum ama sanırım anksiyetem tetiklenmesin diye uyumayı tercih ettim ama bu sefer hava alanında uyanıktım arabada eve doğru giderken ateş arabayı kullanıyordu . " yamaçların yanına gitsem beni merak etmişlerdir şimdi " dedim " bugün olmaz benim işim var ev de durun " dedi " senin gelmene gerek yok ben yalnız gitmek istiyorum " dedim bana dönüp sert bakışlarından birini attı ve tekrar yola döndü " sude biz yeni evlendik tek başına seni göndereceğimi düşünmüyorsun heralde " dedi " sadece arkadaşlarımın yanına gitmek istedim evde tek başına sıkılıyorum " dedim " su var " dedi " o arkadaşının yanına gidecekmiş " dedim " söylerim gitmez " dedi " hayır öyle bişey yapma kız benim yüzümden ev de tıkılıp kalmasın hem onun neden bi arabası yok senin o kadar araban varken " dedim " ehliyet alamıyor kaç dosya yaktı sen biliyor musun ? " dedi şaşırmıştım bişey demedim evede gelmiştik zaten ateş odasına çıktığında bende salona geçtim Esma hanım bişey isteyip istemediğimi sorduğunda istemediğimi söyledim bende yukarı odama çıktım ama gördüğüm manzara hiç hoş değildi resmen odam boşaltılmıştı yatağım yoktu giyinme odasına baktığımda kıyafetleriminde olmadığını gördüm ne oluyordu .

ateşin odasına gidip kapıyı çaldım " gel " sesini duyunca içeri girdim . Gömleğini giyiyordu giyinme odasında arkamı dönüp " niye giyindiğini söylemiyorsun girmezdim içeri " dedim hafif bi gülme sesi geldi " karım değil misin ? Senden mi çekinicem " dedi " sahte karınım " dedim " olabilir ama kâğıt üstünde evliyiz " dedi gözlerimi devirdim " benim kıyafetlerim nerde " dedim sinirle " burda ve arkanı dönebilirsin " dedi arkamı döndüğümde giyinmiş kol düğmelerini takıyordu " benim kaldığım odadaki kendi kıyafetlerim benim aldığım kıyafetlerim nerde " dedim " hepsi burda işte " dedi " neden buradalar " dedim " hani biz evlendik ya doğal olarak kıyafetlerimizde evlendi " dedi " çok komik " dedim yüzümü buruşturarak " yatakta yok orda ben nerde yatıcam gece " dedim ceketini giyerken " burda , artık burası seninde odan " dedi " ben seninle aynı odada kalmam sen hep unutuyorsun galiba biz gerçekten evli değiliz yani odalarımızın ayrı olması lazım " dedim " sen bilirsin burdan başka kalcak yer yok ha su bizim gerçek evliliğimiz olduğunu sanıyor sen unuttuysan ben hatırlatayım " dedi yanıma gelip kapıyı açtı gözlerime baktı " lütfen sude bak lütfen diyorum bugün bana zorluk çıkarma erken gelmeye çalışıcam " dedi biraz durdu derin bi nefes verip odadan çıktı hiç bir cevap vermedim .

AŞKIN ÜÇGENİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin