Merhaba Wattpad deki sorun inşallah en kısa zamanda çözülür böyle çok kötü oluyorSatır arası bol yorum yapın lütfen 🙏
İyi okumalar yorum yapmayı unutmayın.....................
Ateş ;
" Mekanı kontrol ettin dimi Kerem " dedim " tabi oğlum gözümden kaçar mı ? " dedi içkisinden içerken " su söz konusu olunca sana neden güvenemiyorum acaba " dedim kısık gözlerle bana bakıp " aşk olsun ayrıca ne olabilir ki yanımızdaki mekandalar çağrılarda orda " dedi
Evet sudenin yanına gitmem 5 dk mı almazdı ama gene de başına bişey gelmesinden korkuyordum . Benim için eline kına yakmıştı hafif sırıtmama sebep oldu . Telefonum çalınca cebimden çıkıp kimin aradığına baktım . Çağrı ismini görünce hemen açtım " söyle " dedim
" abi bi mekana gelmen lazım " dedi " ne oldu ? " diye sordum hemen " su hanım kapıları kapattı abi bize içeri girmeyin dedi ama içeri içki sokulmuş " dedi kaşlarım çatıltı " siz nerdeydiniz bu sıra " dedim " abi biz gelmeden önce olmuş ve baya geç fark ettik sanırım " dedi sinirle telefonu kapatıp masaya vurdum kerem ne olduğuna bakıyordu .
" su içeri nasıl içki soktu " dedim dişlerimin arasından " valla sokmadı mekan temiz " dedi ayağa kalktığımda " acaba üstünde mi soktu yok ya sokamaz oğlum sokamaz " dedi hızla mekandan çıkıp yandaki mekana geçtim çağrı kapıda duruyordu " aç kapıyı " dedim " abi " dediğinde " açsana lan " dedim çağrı " abi su hanım kapıları kilitlemiş arkadaki kapıyı açtırdım " dedi " göster yolu " dedim
Çağırın gittiği yeri takip ettim mekana girdiğimde müzik sesinin yüksek olduğu tarafa geçtim hepsi dağılmıştı . " kapat şu müziği " dediğimde müzik kapatıldı gözlerim Sude yi arıyordu ama yoktu çağrıya dönüp " yengeni bul hemen " dedim " tabi abi " diyip yanımdan ayrıldı su beni görünce " abiii " dedi ayakta duramıyordu .
Yanına gidip " ben sana içki yok demedim mi ? " dedim su ayakta durma çalışıp " ne içkisi kim içmiş valla koklamadım abi ayyy " dedi başını tutarak " içmedim ben " dedi " yalan söyleme su kokundan belli içtiğin " dedim " ne kokuyor muyum valla yalan abi " dedi " bana bu içkileri nasıl mekana soktun açıklamak için 5 sn var " dedim " ama " dediğinde " su " diye gürledim " Sudee " dedi etrafa bakarak .
Çağrı " abi yenge bu tarafta " dediğinde su " abi bak yengem oradaymış git al elbisesi yanlız kalmaya hiç müsait değil " dedi " ne diyorsun su " dedim sinirle " yırtmacı var abi " dedi hızla çağrının gösterdiği yere doğru gittim " bunun hesabını vereceksin su " dedim lavabonun olduğu yere gidiyordu birden iki adamım arkasını döndüğünde kaşlarımı çattım sonra karşıdan gelen sudeyi fark ettim bu dekolte değildi resmen iki bacağıda meydandaydı hıçkırarak bana doğru geliyordu adımlarımı hızlandırıp yanına gittiğim gibi sol kolundan tutup omzuma attım onu daha fazla kimse göremezdi ilerleyip önüme gelen ilk kapıdan girdim hızla kapıyı kapattım Sude ürkmüştü onu indirip duvarla arama aldım bu nasıl bir yırtmaçtı elimi yırtmacın içine sokup bacağına dokunduğumda irkilip gözlerini kocaman açtı mavilikleri siyah harelerime değdi .
" bu elbiseyi bana açıklamakla başlamak ister misin peri kızım ? " dedim şuan onu öpmemek için kendimi çok zor tutuyordum onun cevabı bana hıçkırık olmuştu .
SUDE ;
Neden gözüme Işık vuruyordu kafamı daha çok yastığa bastırdım of başım çatlıyordu bi dk ben nerdeydim tek gözümü açıp etrafa baktım ateşle kaldığım odadaydım nasıl ya başımı tuttum ben buraya nasıl geldim ki en son hatırladığım ateş beni omzuna atmıştı sonra ne olmuştu .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞKIN ÜÇGENİ
Teen FictionGenç korkusuz bir avukat yıllardır platonik aşık Olduğu çocuğu kurtarmaya çabalarken başına neler gelebilir ? Yer altının karanlık yüzü ATEŞ YAKAR " senden nefret ediyorum seni ben bitiricem ATEŞ YAKAR" " hislerimiz karşılıklı SUDE DEMİR ama beni...