Alarmın sesiyle uyandım uyumak iyi gelmişti ama hiç birşey yemediğim için karnımda çok açıkmıştı .
Yemeğe gideceğimiz için hemde magazin olacağı için sade şık bi elbise giydim hafif makyaj yapıp saçımı topladım siyah fazla yüksek olmayan ayakkabılarımı giydim küçük el çantamı ve telefonumu alıp aşağıya indim . Mutfakta bişeyler atıştırmam lazım yoksa açlıktan bayılacağım dolaptan salam ve kaşarla sandviç yaptım kendime domatesle salata yiyemiyordum .
Ben bişeyler yerken ateş geldi . "Yemeğe gidicez birazdan ama çok acıktıysan hazırlattırayım bişeyler " dedi
" yok sabahta bişey yemedim o yüzden başım dönmeye başladı" elimdeki sandviçi gösterip " bunu yesem yeter " dedim
" sen hep mi böyleydin buraya geldin diye mi yemek yemiyorsun " dedi
" hep böyleydim unutuyorum yemek yemeği bugünde davalar falan aklıma gelmedi aslında sabahları ilaçta içmem gerekiyor " dedim
" ben sana bi düzen oluştururum 15 dk sonra kapıda ol " diyip asansöre gitti .
Ben ben kendime bi düzen oluşturamıyorum sen nasıl oluşturucan acaba sandviçimi yiyip suyumu içtim kapının yanındaki aynadan makyajımı kontrol edip kapıya çıktım . Ateş dışarıdaydı korumalara bişeyler söylüyordu diğer korumalarda 4 tane araç çıkarmıştı 3 siyah mercedes c serisi 1 de önde mercedes G serisi vardı .
Çağrı beni görünce yanıma geldi . " yenge sen öndeki araca geç istersen abim gelir şimdi " dedi kafamı sallayıp öndeki araca doğru gittim . Çağrı benim önümden gidip kapımı açtı o sıra ateş benim geldiğimi fark etti göz göze geldiğimizde ben arabaya biniyordum. Ne giydiğine baktığım da siyah takım elbise giymişti .
Adamlara bişey daha söyleyip araca doğru geldi sürücü koltuğuna oturduğunda korumalar kapısını kapatıp arkadaki araçlara geçtiler ateşte arabayı çalıştırıp yola çıktı .
Mekana geldiğimizde inmek için hazırlanırken ateş " bekle " dedi korumalardan biri gelip ateşin kapısını açtı . Arabanın önünden dolanıp ateş kapımı açtı elini uzatıp inmemi bekledi . Önce eline sonrada gözlerine baktım sonrada elinden tutup arabadan indim sol elimden tutup "çağrı dikkatli olun " dedi mekana doğru yürümeye başladık .
İçeri girdiğimizde bir kadın bizi karşıladı "Hoşgeldiniz ateş bey masanız hazır buyrun efendim " dedi kadını takip etmeye başladık arkamızdan çağrı ve adını bilmediğim iki koruma geliyordu . Masaya geldiğimizde ateş sandalyemi çekip oturmamı bekledi ben oturunca karşıma geçip oda oturdu bize eşlik eden kadın "menüye bakmak ister misiniz ? Ateş bey yoksa her zaman ki menüyü mü Getirelim efendim ? " dedi ateş bana dönüp "menüye bakmak ister misin ? " dedi " benim için fark etmez sen ne yersen bende onu yerim " dedim " o zaman her zamanki menüyü alalım biz " tekrar bana dönüp " kırmız şarap içer misin ? " dedi "olur " dedim kadın gittiğinde etrafa bakındım çağrılar yan masamızda oturuyorlardı .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞKIN ÜÇGENİ
Roman pour AdolescentsGenç korkusuz bir avukat yıllardır platonik aşık Olduğu çocuğu kurtarmaya çabalarken başına neler gelebilir ? Yer altının karanlık yüzü ATEŞ YAKAR " senden nefret ediyorum seni ben bitiricem ATEŞ YAKAR" " hislerimiz karşılıklı SUDE DEMİR ama beni...