Gözlerimi açtığımda ateş yanımda yoktu . Saat kaçtı acaba komidinin üstündeki telefonumu aldım oha öğlen 3 olmuştu saat niye kaldırmamışlardı ki beni hemen banyoya girip işlerimi hallettim . üstümü değiştirip aşağı indiğimde bahçede ateşin babaannesini gördüm annem ve suyla birlikte oturuyorlardı . Ateşi görmemiştim yanlarına gittim münevver hanım beni görünce . " günaydın kızım " dedi gülümseyerek " günaydın hoşgeldiniz münevver hanım " dedim " aa ama kırılıyorum hani babaanne diyecektin " dedi su " alışır alışır babaannesi merak etme " dedi gülerek ona baktığım oda bana bakarak sırıtıyordu anlamamıştım ."nasılsınız " diye sordum " iyiyiz kızım sen nasılsın " dedi su " iyi babaannesi iyi hatta çok iyi " dedi neden böyle yapıyordu ki anneme dönüp " anne sen nasılsın uyuyabildin mi gece " dedim " iyiyim kızım uyudum yanımdan kalktığını bile hissetmemişim " dedi su ise beni dürterek " artık kocasını nasıl özlediyse " dedi " ne oluyor su "dedim merakla " yok canım bana laf söylemek düşmez bu saate kadar uyuman " dedi dün gece aklıma gelince utanç duygumada merhaba dedim ben ne yapmıştım dün gece yanlış anlamamaları için " sabah gün doğumunu izlemeye gittik ateşle ondan uyuya kalmışım kusura bakmayın " dedim münevver hanıma bakarak su " tabi canım öyledir kesin " dedi ateş anlatmazdı su dün gece olanları biliyor olamazdı dimi ?
" uğraşma kızım gelinimle olur canım gezmişlerdir genç onlar " dedi su gene bişey söyleyecekken " su " dedi ateşin sesini duymamla ona döndüm su yu uyarmıştı ay acaba gece su bizi görmüştü de ondan mı böyle yapıyordu kızardığıma emindim şuan ateş yanıma gelip . "günaydın " dedi saçlarıma öpücük kondururken " günaydın " dedim ama yüzüne bakamıyordum ki adamın .
" Sude ilacını içsin sonra biz çıkarız " dedi münevver hanım " tamam oğlum biz leyla hanımla otururuz siz halledin işlerinizi " dedi ateşe dönüp " nereye gidicez " dedim ateş " organizasyona bir bakalım istemediğin bişey varsa değiştiririz " dedi " iyide organizasyonu sabahtan başlamıyorlar mı mekanı düğün gününde " dedim su " o ateş yakara göre değil yengeciğim " dedi ateş su ya bi bakış attığında " sorry mekan zaten bizim Sude şuan orda herkes sizin düğününüze hazırlanıyor " dedi ne yani esma sultan yalısı ateşin miydi ? ateşe şokla döndüğümede " esma sultan yalısı senin mi ? " dedim " yani ortaklarındanım " diye cevap verdi " kaç ortağın var" diye sordum merakla " saymadım ama şu yanında oturanda ortaktı bugünden itibaren artık değil " dedi
su " abi beni ortaklıktan atamazsın yakarların hepsi ortak oraya Sude de dahil " dedi " valla ben değilim " dedim ateş gülümseyip " attığın imzaları bir daha kontrol etmeni isterim avukat hanım " dedi nasıl ya ateş " hadi ilacını iç " dedi beni kaldırıp içeri götürürken salona geçtim ateş esma hanıma sesleniyordu ilacımı getirmesi için Esma hanım duymamış olmalı ki ateş mutfağa gitti .
o sıra su zıplayarak içeri girdi kocaman gülümsemesiyle allahım ne olur dün olanları su görmemiş olsun herkese anlatır " eee yengecim güneşin doğumunu izleyebildiniz mi ? " dedi ima ile kesin bişey biliyordu " evet izledik çok güzeldi " dedim " belli belli sabah abimin gömleğindeki düğmeleri yerden topladık " dedi bişey görmemişti sonuna kadar inkar Sude . " ateşin olduğu ne belli " dedim " Sude eve ben erkek atamayacağıma göre abimden başka seçenek kalmıyor ayrıca korumalar başka erkeğin bu eve girmesine asla izin vermezler " dedi
aklıma gelen şeyle kurtulmanın yolunu buldum kusura bakma keremcim " kerem " dediğimde su yüzünü buruşturdu " hayır ya " dedi " olamaz dimi eve kız atmış olamaz man kafalı " dedi sinirle " Sude abinin o düğmeler de lütfen " dedi olumsuz anlamda kafamı salladım " aptal herif ya öküz kafalı " dedi sinirle oturduğu yerden kalkarken . " nereye " dedim " kafasını koparıcam onun" dedi merdivenlere doğru giderek ateş geldiğinde sesimi çıkarmadım bence su da kereme karşı bişeyler hissediyordu . ateş elindeki suyla ilacı bana uzattı " nereye gidiyor bu gene tepinerek " diye sordu ilacımı içip " keremin kafasını koparıcam dedi ama " dediğimde bi çığlık duyuldu evin çinde hemen ardından bi şeylerin yere atılma sesi . ateş " koparsa keşke de hepimiz rahat etsek " dedi " baksak mı acaba " dedim vicdan azabı duyarak ateş bahçeye doğru dönüp " sorun yok merak etmeyin " dedi annemlere . bişeyin kırılma sesi ve kapanış sanırım kapıyı çarpmıştı .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞKIN ÜÇGENİ
Teen FictionGenç korkusuz bir avukat yıllardır platonik aşık Olduğu çocuğu kurtarmaya çabalarken başına neler gelebilir ? Yer altının karanlık yüzü ATEŞ YAKAR " senden nefret ediyorum seni ben bitiricem ATEŞ YAKAR" " hislerimiz karşılıklı SUDE DEMİR ama beni...