1. Yenidoğan

7.2K 809 290
                                    

Başlıyoruz 🩸👀 giriş bölümü gibi bu bölüm o yüzden kısacık. İyi okumalar balımlar, oyunuzu alırım ✨

🩸🩸🩸

Dünyanın en köklü klanlarından birinin lordu Kim Taehyung yüzlerce yıllık yaşamının en ufak bir izini dahi yüzünde taşımıyordu. Yüz hatları sert ve keskin, yaşlanmayan vücudu çevik ve giydiği kıyafetler zamanının ötesindeydi. Üzerinde her zaman giydiği yakaları açık siyah gömleklerinden biri vardı. Büyük odasının sakin köşesinde fincanın içindeki kırmızı sıvıyı yudumlarken bir diğer yandan siyah kumaş pantolonunun örttüğü dizlerinin üstündeki kitabın sayfalarını yavaş yavaş çeviriyordu.

O liderdi, bir vampir meclisini yönetiyordu. Çoğu zaman meşgul olduğu bir iş olurdu ve nadiren böyle keyifle kitap okuyabileceği bir vakit yaratabilirdi. Onun nezdinde zaman doğduğu günden itibaren sonsuzdu ama bir klanın yöneticisi olmak zamanını doldurmak için ona bir çok fırsat sunuyordu.

Uzun bir ömür size sıkılacak geniş zaman dilimleri verir. Birçok işte profesyonel olacak şekilde uğraşırsınız ama her biri bir süre sonra sıkıcı olmaya başlayacaktır.

Taehyung için de durum farksız değildi. İlk iki yüzyılını çocukluk dönemi olarak düşünürdü hep. Bu yıllarda dünyayı keşfetmiş, kıtaları gezmiş, insanları tanımıştı. Sonraki üç yüzyılı gençlik dönemi olarak adlandırırdı. Pek çok yanlış yapmış, onların karşılıklarını bir bir ödemiş ve karakteri oturana kadar hatalar yapmaya da devam etmişti.

Sonraki üç yüzyıl olgunluk dönemiydi, pek çok işle meşgul olmuş, uzun ömrünün bu kısmını meslekler hakkında uzmanlıklar almaya ayırmıştı. Ama bunların arasında en sevdiği siyaset ve yönetimdi. Vampir lordu Taehyung sekiz asırı tamamladıktan sonra artık şahit olduğu insan ilişkilerinin çeşitliliği de göz önüne alınırsa yeryüzünün en iyi siyaset bilimcisiydi. İnsanları tahmin etmek onun için kolaydı, özellikle kendisi gibi kan emici yaratıkların hareketlerini.

Kendi türünü avucunun içi gibi bilirdi. Ona bu konuda haksız olduğunu kanıtlayan bir yenidoğan vampirle karşılaşana dek.

En köklü klanlardan birinin başına geçmesi için kendisine getirilen teklifi kabul etmesi de yönetimi ve siyaseti sevmesi nedeniyleydi.

O bir safkandı, yani vampir-doğan.

Vampirler arasında en saygın ve kökenleri en sağlam olan kan emicilerdendi.

O vampir bir anne ve vampir bir babanın çocuğuydu. Onun gibi doğanlar vampir topluluğu içinde çok nadirdi. Onların ismi gücü temsil ederdi. Hem fiziksel bir güçtü bu, hem de nüfuzun geniş olması anlamında bir güçtü.

Yasaların hazırlanmasına katılan en kadim vampirlerden biriydi. Meclis anayasa oluşturma sürecinde onun ve ailesinin katkılarını saygıyla kabul etmişti.

Yasaların bir maddesi şöyle derdi: vampire dönüştürülen bir insan, dönüştüren vampirin sorumluluğu altındadır ve o, kendi yolunu bulana kadar efendi ona yol göstermekle sorumludur.

Efendi Taehyung ve onun şımarık bebeği Jungkook'un hikayesinin asıl başlangıcı bu yasalara dayanıyordu.

Ama Jungkook için ilişkilerinin başlangıç tarihi onun, kasabanın ıssız sokaklarında dolaşırken saldırıya uğraması sonucu vampir lordu Taehyung'un şatosuna getirilmesiyle başlamıştı.

Yasaları boşverin, hikayelerinin asıl başlangıcı yeryüzündeki en tatlı ve en çekici kokuya sahip küçük adamın yara bere içinde Taehyung'un odasına taşınmasıydı.

My Baby Vamp - Tk MinificHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin