Bebek vampir ve lordu geldi ❤️
Yorum ve yıldız bırakırsanız sevineceklermiş ✨
🩸🩸🩸
"Sevgilim."
Jungkook yatağında sırt üstü dönerek bir kez daha kendi kendine konuştu.
"Sevgilim dedi bana."
Ufak kıkırtısı dudaklarından kaçtığında bacaklarını havaya kaldırarak birkaç defa havayı tekmeleyerek heyecanını dışa vurarak azaltmaya çalıştı.
"İnanamıyorum Kim Taehyung bana aşık olmuş, hem de kör kütük."
Son birkaç saattir bunu yapıyordu. Yaşanan o tatsız olaydan sonra Taehyung onu odasına kadar takip etmişti, tam yatak odasının kapısına geldiklerinde ise efendisini durdurmuş ve yalnız kalmak istediğini söylemişti. Taehyung ilk başta yanında durmak istediğini söyleyerek ısrarcı olsa da daha sonra onu yalnız bırakmış ve Sunghoon'un cezasını herkesin önünde duyurmak için meclisi toplamıştı.
Jungkook bugün de diğer günler gibi efendisinin yoğun olacağını biliyordu. Bugün ekstra bir yoğunluğu olacaktı. Hem Jungkook'un da kendisini toparlaması gerekiyordu. Buraya ilk geldiğinde birazcık ağlamıştı, birazcık küfürler etmişti o adama. Siniri ve üzüntüsü geçtiğinde ise aklında kalan şey Taehyung'un ona sevgilim diyişiydi.
"Lord Taehyung'un sevgilisi olmak!" Jungkook giydiği beyaz gömleğin kollarını çekiştirerek kumaş parçasıyla avucunun üzerini kapattı ve düşünmeye devam etti. "Çok güzel bir duygudur eminim ki!"
Avucunun üzerindeki gömleğin ucunu ağzına götürerek gülüşünü sakladı. Aklına gelen düşüncelerden birazcık utanıyordu.
Taehyung onu her sabah öperek uyandırır mıydı? Bunu zaten yapıyordu ama her gece kollarında uyumak... Jungkook iç çekti, düşüncesi bile çok güzeldi.
Onu artık istediği yerde özgürce öpebilirdi! O bir Kim'di artık, ailenin bir üyesiydi. Hiç kimse karışamazdı ne yaptığına.
Peki ya bir erkekle birlikte olmak... Jungkook'un daha önceki sevgilileri hep kız olmuştu, acaba Taehyung ile ilişkileri nasıl olacaktı? Bir erkekle birlikte olmak... cinsel anlamda... Bunu da daha önce deneyimlememişti. Aklına dolan düşüncelerle hemen kızaran yanaklarını gömleğin kumaşıyla kaplı küçük elleriyle örttü. Odada kendisinden başka kimse yoktu ama bu utanması için bir engel değildi.
"Kim Taehyung ve Kim Jungkook."
Kendi kendine güldü, birkaç kez daha tekrarladı isimlerini ard arda. Sahiden isimleri bile çok yakışıyordu birbirlerine.
O an bir şeyi fark etti. Ömrü boyunca bir başka kimseyle eğer o kişi Taehyung değilse birlikte olabileceğini sanmıyordu. Bu duyguları o kadar kesin ve netti ki adını söyleyişi kadar doğru gelmişti kendisine. Ondan ne zaman hoşlanmaya başlamıştı ya da lord ne zaman kalbine girmişti bilmiyordu. Sanki kendini bildi bileli onunla birlikte olmak istiyordu. Lordu yanında istiyordu, kollarında, kalbinde ve hayatının her yerinde.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Baby Vamp - Tk Minific
FanfictionVampir lordu Kim Taehyung ve onun yenidoğanı Jeon Jungkook. Daha önce bir insanı hiç dönüştürmemiş ve himayesine almamış olan vampir lordu Kim Taehyung, kendi topraklarında saldırıya uğrayan ve ölmek üzere olan Jeon Jungkook'u ısırır. Yasalara göre...