Uyarı: Bu bölüm şiddet tasvirleri içermektedir ⚠️
Yorum bırakın, önceki bölüm çok az yorum aldı 👀 yorum sayısına göre yeni bölüm atacağım.
İyi okumalar 🩸🧛
Başlamadan söyleyeyim bölüm sonunda lorda küfür etmeyin. En sevmediğim şeylerden birisi ana karakterlere küfür edilmesi. Diğer kitaplarımı okuyanlar bilir. Saygı çerçevesinde yorum yapın.
🩸🩸🩸
"Şimdi sana çok önemli bir soru soracağım lordum!"
Jungkook yağmur sonrası mis gibi kokan ormanın içinde yürürlerken bir anda aklına bir şey gelmiş gibi ellerini çırptı ve parmak uçlarının üzerinde zıpladı. Taehyung bu sırada hafif yavaşlamış ama adımlarını durdurmamıştı. Jungkook onun bu kayıtsız haline kaşlarını çatarak baktı.
Efendisi kendisine bakacaktı! Bakmalıydı.
Jungkook adımlarını durdurarak kollarını göğsünde bağladı ve efendisinin onun durduğunu fark etmesini bekledi.
Ava çıkmışlardı. Evet uzun zaman önce planını yaptıkları ava nihayet çıkmışlardı. Şatodan ayrılalı çok olmuyordu, ancak yarım saatlik bir yürüyüş yapabilmişlerdi. Taehyung'un aklı türlü sorunlarla meşgulken bir yandan küçük vampiri dinliyor ve konuşmasına katılmaya çalışıyordu.
Önlerinde Jimin ve Yoongi vardı, Namjoon ve Seokjin çifti ise uzun süredir ortalıklarda yoktu. Belki de çoktan bir ağacın arkasına saklanmış ve sevişmeye başlamışlardı! Jungkook bu konuyla dalga geçtiklerini duymuştu. Taehyung her ava çıktıklarında bir şekilde ortadan kaybolduklarından ve üstleri dağınık halde döndüklerinden bahsetmişti ve diğerleri de buna kahkahalarla gülmüşlerdi.
Jungkook başını iki yana salladı ve düşüncelerini derhal zihninden kovdu. Taehyung ona bakmıyordu! Şu an başka bir konuyu düşünmek istemiyordu.
Tek ayağını kaldırarak ıslak toprak zemine bir kez vurdu. Taehyung yanında olmadığını nasıl hala fark etmezdi?!
Dişlerini sıktı ve derin bir nefes aldı. Taehyung'un uzaklaşan figürünü izlerken neredeyse küçük bir sinir krizinin eşiğindeydi.
Taehyung bir eksiklik fark ettiğinde anında duraksadı. Endişeyle sağına ve soluna baktı, bir sonraki saniye ise başını arkaya çevirmiş ve metrelerce ötede duran sevgilisini görmüştü. Kolları göğsünde bağlanmış, omuzları gergin ve kaşlarını çatarak dudaklarını büzen sinirli bir Jungkook.
Taehyung önce ne olduğunu anlamadı, Jungkook neden bu kadar geride kalmıştı?
Vampir hızını kullanarak sevgilisine ulaşırken Jungkook gözlerini bile kırpmadan onu izliyordu. Hafifçe gözlerini kısmış ve lordun bir şeylerin yolunda olmadığını fark ettiği anı bekliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Baby Vamp - Tk Minific
FanfictionVampir lordu Kim Taehyung ve onun yenidoğanı Jeon Jungkook. Daha önce bir insanı hiç dönüştürmemiş ve himayesine almamış olan vampir lordu Kim Taehyung, kendi topraklarında saldırıya uğrayan ve ölmek üzere olan Jeon Jungkook'u ısırır. Yasalara göre...