Lord Taehyung'un şatosu ⬆️
Yorum yapın 🥺 oy verin ltfn 🥺 iyi okumalar ♥️
🩸🩸🩸
"Taehyung sence hangisini giymeliyim?"
Jungkook masa başında evraklar arasında kaybolmuş olan lordun önünde, iki takım elbiseyle duruyordu.
Resmi olmalı mıydı? Yoksa gündelik kıyafetlerin içinde olması yeterli miydi? Ya da birazcık süslenmeli ve Taehyung'un küçük vampirinin ne kadar göz alıcı olduğunu onlara göstermeli miydi?
"Jungkook sadece şatoda dolaşacağız ve seni diğerlerine tanıtacağım, biliyorsun değil mi? Bu kadar düşünmene gerek yok."
Jungkook Taehyung'un ne zaman görse dayanamadığı o yüz ifadesine büründü. Dudakları asılmış, hafifçe öne çıkmış, kaşları çatık ve gözlerinde yine o küçük isyancı bakışı.
"Sana göre zaten hiçbir şeyin önemi yok ki!"
Yenidoğan iki elinde tuttuğu takım elbise askılarını bir anda yere fırlattı. Aslında buna fırlatmak denemezdi, sadece yere düşmelerine izin vermişti.
"Hiç yardımcı olmuyorsun!"
Taehyung elindeki dolma kalemi bir kenara bırakarak nefeslendi. Bu tür insani ihtiyaçlara ihtiyacı yoktu ama küçük vampirinin yanına aldığı son bir ay içinde onları sık sık kullanır olmuştu.
Ondan önce hayatı tekdüzeydi, şatonun ve klanın işleriyle ilgilenir, anlaşmalar yapardı. Jungkook'dan önce en olağandışı durum bölgesini tehdit eden vampirlerin icabına bakmak olurdu.
Jungkook hem onu hem de hayatını yavaş yavaş değiştiriyordu. Bin yıllık hayatının hiçbir yüzyılı onunla geçirdiği bir ay kadar aklında kalıcı olmamıştı. Küçük vampir hayatına kök salıyor, günlük yaşamına dahil oluyor ve onu konfor alanının dışına çıkartıyordu.
Garip olan şuydu ki vampir lordu bu durumdan rahatsız değildi. Jungkook her ne kadar sürekli şikayet eden bir bebek vampir olsa da bu halini lorda karşı kullanırken girdiği tavır öyle tatlıydı ki Taehyung başkalarına göstermediği ve kendisinde var olduğunu bilmediği o yumuşak yönünü küçük vampire açıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Baby Vamp - Tk Minific
FanfictionVampir lordu Kim Taehyung ve onun yenidoğanı Jeon Jungkook. Daha önce bir insanı hiç dönüştürmemiş ve himayesine almamış olan vampir lordu Kim Taehyung, kendi topraklarında saldırıya uğrayan ve ölmek üzere olan Jeon Jungkook'u ısırır. Yasalara göre...