17. Sen Olmak

5.2K 596 183
                                    

Biz geldik!!

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Biz geldik!!

Bu bölüm kısa ama çok hoşuma gitti. Umarım sizin de gider >⁠.⁠< ve böylece bir oyu bizden esirgemezsiniz!!

YORUM YAPIN!! LÜTFEN ◉⁠‿⁠◉ yoksa yeni bölüm gecikir ◍⁠•⁠ᴗ⁠•⁠◍

İyi okumalar o halde. Bölüm sonunda görüşürüz ✨

🩸🩸🩸

Jungkook bilincini geri kazandığında hissettiği ilk şey boynundaki keskin acıydı. Boynunda, omzunda, kollarının üst kısmında ve göğüs kafesindeki acı yerinde kıvranmasına neden oluyordu.

Bu öyle bir şeydi ki damarlarında dolaşan her damla kan geçtiği yeri acıtıyordu. Kalbi her zamankinden daha hızlı atıyordu. Kollarına ve bacaklarına ağır bir yük verilmiş gibiydi. Biraz hareket ettirmek istedi ama yapamadı.

Sızlandı, acıyla mırıldandı ve gözleri doldu.

Efendisi neredeydi?!

Gözlerini zar zor açabildiği anda tanıdık olmayan bir tavan kendisini karşıladı. Burası şatodaki yatak odalarının tavanı değildi. Bu tavan oldukça alçaktı, kasabadaki evlerin tavanı gibiydi.

Gözüne ilk çarpan şey tahta tavandı, eskiydi ama bakımlıydı da. Burnunu istila eden ağır bir koku olmasa temiz olduğunu da düşünürdü.

Küçük vampirin genzi sızladı. O kokuyu istiyordu, efendisinin leziz kokusunu.

Gözleri dolar gibi olduğunda kendine engel olamadı. Neden bu kadar hassas olduğunu bilmiyordu. Ne olmuştu ona?

En son nerede olduğunu hatırlamıyordu. Taehyung asla onu yalnız bırakmazdı, buna emindi. Ama şu an onun nerede olduğunu bilmiyordu. Bir an önce gelse iyi olurdu, çünkü daha fazla bu acıya onsuz katlanabileceğini sanmıyordu.

Gözlerini yumdu ve aldığı iğrenç kokunun ciğerlerine yavaş yavaş dolmasına izin verdi. Kendine geldiği ufacık bir zaman diliminde bile ölüyormuş gibi hissetmişti. Damarlarında dolaşan zehrin her zerresi ona acı veriyordu.

Jungkook dönüşümünü tamamlıyordu.

Taehyung ise aynı zaman diliminde bulunduğu odada kapana kısılmış gibi hissediyordu. Jungkook'un bir kat yukarıdaki odada acı çektiğini bilmek tarifi imkansız bir üzüntüyü yüreğine salıyordu.

Jungkook dönüşüyordu, Taehyung ise can çekişiyordu onun yerine.

Üç gün olmuştu. Üç koca gece ve üç koca gündüz.

İyi ki onu uyutuyorlardı, Taehyung onu acı çekerken görmeye dayanamazdı. Onun bu dönüşümü hissetmesini de istemiyordu. Elinden gelseydi de o acıyı alıp kendi vücuduna aktarabilseydi. Asil vampir kanı bu acının üstünden çok daha kolay gelebilirdi. Ama yapamıyordu işte, keşke yapabilseydi.

My Baby Vamp - Tk MinificHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin