8. Aldın Aklımı

5.8K 678 214
                                    

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Pamuk eller yorumlara hadi bakim ✍️💞 İyi okumalarr

🩸🩸🩸

"Ne yapıyorsun burada tek başına."

Jungkook sessiz koridorda yankılanan sesle olduğu yerde zıpladı ve arkasına döndü. Taehyung birkaç adım gerisinde durarak kendisine bakıyordu. Siyah gömleğinin tüm düğmeleri iliklenmişti, Jungkook'un çok sevdiği damarlı kollarını gösterecek şekilde kolları sıvalıydı ve alnını açık bırakan saç stiliyle karşısındaydı.

Jungkook ona bakarken iç çekti. Efendisi gerçekten çok yakışıklıydı ve hayatı boyunca onun kadar yakışıklı birini görmediğine yemin edebilirdi. Yakışıklıydı, karizmatikti, güzeldi, çekiciydi ve o yenidoğanın gördüğü en seksi adamdı.

Yenidoğan, vampir olmadan önceki hatıralarını elbette hatırlıyordu. Ne bir kadından ne de bir erkekten daha önce hiç bu kadar etkilenmediğine emindi. Taehyung'un en ufak hareketi bile hafızasına kazınıyor ve o yanında yokken yine efendisini düşünmekten kendini alamıyordu.

Şatonun ücra bir köşesinde, çoğu vampirin uğrak noktası olmayan bir cam kenarında şatonun iç avlusunu seyrederken bu sefer düşündüğü kişi Taehyung değildi.

"Hiç." diye yanıtladı, omuzlarını kaldırıp indirdikten sonra. Bugün farklı bir ruh hali vardı üzerinde. 

Taehyung elbette bunu fark etmişti. Çalışma odasına şimdiye kadar en azından üç kez girip dikkatini dağıtması gerekirdi. Jungkook ilgi meraklısı küçük bir vampirdi. Ama bu yönü Taehyung'u rahatsız etmiyordu, aksine ona heyecan veriyordu. 

Bin yıllık ömründe hiç heyecan tatmamış değildi. Pek çok kişiyle yakınlaşmış, bir o kadarıyla da birliktelik yaşamıştı. Ama onların hiçbiri Jungkook'un neredeyse atışları donmuş olan kalbine bıraktığı lezzetli hissi verememişti.

"'Hiç' bir cevap olarak kabul edilmiyor küçük vampir."

Jungkook bir kez daha iç çekip arkasına döndüğünde ve ona cevap vermediğinde Taehyung yolunda gitmeyen bir şeyler olduğuna emindi. Zaten bundan şüphelendiği için ofisini terk edip onu aramaya koyulmuştu ya. Gerçi onu bulmak zor olmamıştı, Jungkook'un izini takip etmek Taehyung için çok kolaydı. Sonuçta son zamanlardaki favori kokusu ona aitti.

"Ama öyle. Ben söylediysem cevap olarak kabul edilmeli."

Jungkook sırtı efendisine dönükken kollarını göğsünde birleştirerek konuştu. Modu düşükken bile ona laf yetiştirmeyi bırakamazdı.

Taehyung cevabına gülerek yenidoğanın sırtına göğsünü yaslayacak kadar yaklaştı. Jungkook sırtındaki sert göğsü hissettiğinde aklında dolanan şeyler olmasaydı belki nefesi bir kez daha tekleyebilirdi.

My Baby Vamp - Tk MinificHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin