19. Yaramaz Vampir

5.5K 523 292
                                    

Biz geldik! Keyifler nasıl? Özlendi mi bu ikili ♥️

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Biz geldik! Keyifler nasıl? Özlendi mi bu ikili ♥️

Bu bölüm güzel şeyler oluyor. Uzun zamandır beklenen bazı şeyler :) Hem de yaramaz vampir jungoo tarzında. Neyse spoiler vermiyorum, herkesler okusun.

İyi okumalar! Yorum yapın ve oy verin lütfen✨

🩸🩸🩸

Jungkook bu sefer gerçekten yeniden doğmuş bir vampir olarak kendisine geldiğinde beş günlük bir süre geçmişti. Acıları ve yarı baygınlığı arasından hayal meyal hatırladığı o günler kesinlikle hayatının en zor zamanlarıydı. O zamana bir daha asla geri dönmek istemezdi.

Gözlerini bir asır gibi gelen bir sürenin ardından rahatlıkla açtığı ilk seferde göğsünü rahatlatan bir başka şey Taehyung'un şatosunun loş aydınlatmalarından birine gözlerini açmasıydı.

Evindeydi. Lord Taehyung'un gizli kalesinde ve efendisinin yatağındaydı.

Yaslandığı yastığın üzerinde hülyalı bakışlarla birkaç metre ötede dizlerine koyduğu kalın bir el yazması kitapla odağını kitaba vermiş olan lordu izledi.

Hiçbir acı yoktu. Göğsünü sıkan, boğazını daraltan, dilindeki susuzluğun geçmesini engelleyen, dişlerini acıtan ve damarlarını boğan o tarifi imkansız acı artık yoktu.

"Taehyung." diye seslendi. Yanına gitmek isterdi günler sonra ilk kez yaşıyormuş gibi hissettiği ilk anda ama bunu bile yapamayacak kadar yorgun hissediyordu.

Lordun gözleri duyduğu seslenmeyle anında kendisini buldu. Sesinde hiçbir acı belirtisi yoktu, gözlerindeki bakış yorgundu ama gözlerinde daha önce var olan o ince ve kanlı damarlardan bir iz yoktu.

Bir çırpıda elindeki kitabı kapatan lord bir saniyeden daha az bir sürede küçük vampirinin yanına gelmişti.

"Bebeğim!" Bir eli güzelliği daha da artan yüzüne kondu, diğer eli acı çekmediğinden emin olmak için omuzlarında dinleniyordu.

"Efendim."

Jungkook'un gözleri küçük bir haylazlıkla parladı ama o ışık birkaç saniye içinde sönmüştü. Uzun bir aradan sonra ona efendim diye seslenmek bir an çok güzel hissettirmişti.

"İyi misin güzelim? Acın var mı?"

Jungkook yanı başında oturan lordun vücudunu kontrol eden elini alıp sıkıca tuttu. Dönüşürken onu çok korkutmuş olmalıydı. Hayal meyal Taehyung'un ona melezlerin insanlardan daha zor dönüştüğünü söylediğini hatırlıyordu.

"Sen varsın ya yanımda artık çok iyiyim."

Göz kapakları yorgunlukla açılıp kapandı. Bir uykuya daha yenik düşecekmiş gibi görünüyordu. Taehyung uzanıp göz kapaklarına birer öpücük koydu. Öyle tatlıydı ki bu uykulu hallerine dayanamamıştı.

My Baby Vamp - Tk MinificHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin