Arkadaşlar bu bölüm :D lord Kim Taehyung ➡️ yenidoğanı ve eşi Jungkook 👋💋🍑🥳
🔞⚠️ Cinsel içerik: Bakın bu bölüm bazılarınıza ağır gelebilir. Eğer ben aşırı içeriklerden hoşlanmıyorum, soft birleşmeler hoşuma gidiyor, açık dil sevmiyorum, bebek gibi sevilen düşman gibi ..... ilişkiler bana göre değil derseniz bölümü OKUMAYIN!
Neyse yorum yapın! Bu tür bölümlere genelde yorum gelmiyor. Eğer gelmezse kafanızı ısırırmışım!
Hadi güzel güzel okuyun, yıldız verin bir de. Ben kaçar. İyi okumalar ✨
🩸🩸🩸
"Seni mahvedeceğim."
Sakin sesi karşısındaki küçük vampiri daha da gererken onun üzerine yürümeye başladı. Jungkook tam koşmaya başlayacaktı ki Taehyung kolundan tutup onu yatak odasına doğru sürükledi. Jungkook büyük bir hızla yatağın üzerine savrulduğunda yaylardan dolayı birkaç kez sekmiş ve küçük bir çığlık attıktan sonra hemen kendini toparlayıp oturmaya kalksa da üzerine doğru yırtıcı bir hayvan gibi ilerlemekte olan lord tarafından hareketleri sekteye uğramıştı.
"Defalarca şımarıklıklarına göz yumdum." Taehyung yatağın üzerine çıkıp dizlerinin üzerinde giydiği gömleğin kollarını sıvarken ne kadar güçlü göründüğünün farkındaydı. Jungkook'a bu sefer göz dağı vermeyecekti, bu sefer hakiki bir ceza verecekti ona.
"Sonsuza kadar sabırlı bir lord gibi davranacağımı mı düşündün?!"
Taehyung üzerine gelirken Jungkook yatakta geriye doğru kayıyordu. Başı yastığa değdiği anda ise ne zaman bacaklarının arasına girdiğini anlamadığı lord onu baldırlarından aynı anda tutup aşağı doğru çekmiş ve vücutlarının temas etmesini sağlamıştı. Bu sırada küçük bir çığlık dudaklarından kaçtı. Taehyung ne yapıyordu böyle?!
Aşağı çekildiği için giydiği gömlek yukarı doğru kaymış ve karnını açıkta bırakmıştı. Taehyung sakin çıkan ses tonuna karşı öfkeyle yanmakta olan kırmızı gözlerini açıkta kalan vücudunda gezdirdi. Bugüne kadar iyi sabretmişti.
"Taehyung."
Jungkook sanki birkaç dakika öncesine kadar küstah küstah konuşan kişi kendisi değilmiş gibi mırıldandığında Taehyung'un dudaklarına kendini beğenmiş bir gülüş kondu. Jungkook bu gülüşüyle daha da tırsarken tekrar ismini söyledi. Küçük bir boşluktan kaçabileceğini düşünerek hareketlendiğinde belinden tutulup yatağa tekrar sertçe savrulması bir olmuştu.
"Ne oldu süt dökmüş kediye döndün?"
Taehyung dudaklarındaki manik gülüşle, kan kırmızısı gözleriyle ve sinirden damarları çıkmış boynuyla Jungkook'a klan üyelerini cezalandırırken takındığı tavrı hatırlatıyordu. Öyle ki sanki birazdan infazına karar verecekmiş gibiydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Baby Vamp - Tk Minific
FanfictionVampir lordu Kim Taehyung ve onun yenidoğanı Jeon Jungkook. Daha önce bir insanı hiç dönüştürmemiş ve himayesine almamış olan vampir lordu Kim Taehyung, kendi topraklarında saldırıya uğrayan ve ölmek üzere olan Jeon Jungkook'u ısırır. Yasalara göre...