10. Ben İzin Verene Kadar

6.9K 639 365
                                    

Yukarıdaki masa aslında yuvarlakmış, öyle hayal edin 🧛🩸

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yukarıdaki masa aslında yuvarlakmış, öyle hayal edin 🧛🩸

Kocaman bir bölümle geldim. İyi okumalar, öpüyorum hepinizi ✨ oy verin ve yorum yapın plz 🥺

🩸🩸🩸

Jungkook endişeli olduğunu yanındaki bir düzine vampire her hareketiyle belli ediyorken kucağına aldığı beyaz tüy yumağını okşuyor ve korku dolu bakışlarıyla müzakerenin yapıldığı salonun kapısını izliyordu. En ufak bir harekette oraya koşacak gibi bir hali vardı.

Efendisi, bir de babası, büyük annesi ve tanımadığı fakat simalarına aşina oldugu birkaç cadı bu kapının arkasında müzakere yapıyordu.

Jungkook eğilip tavşanının başına minik bir öpücük koydu, sanki bunu yapmak endişesini biraz da olsa azaltıyor gibiydi. Son bir saattir beş dakika bir bunu yapıyor ve yanındaki asil vampirlerin dikkatini her defasında üzerine çekiyordu. Çünkü geniş koridorda hareket eden tek kişi neredeyse Jungkook'tu. Son bir saattir buradaydılar ama kıpır kıpır olan küçük vampir dışında hiç kimse bir santim dahi oynamamıştı. Belki Jungkook kadar endişeli değillerdi ya da yaşadıkları uzun ömür onlara sonsuz sabrı bahşetmişti, ama bu davranış şekli elbette yenidoğan için uygun değildi. Jungkook yüz yaşına gelse bile bu soğuk kanlı vampirler kadar kayıtsız olamayacağını biliyordu.

En önemlisi o bir melezdi. Damarlarında cadı kanı dolanıyordu. Jungkook o kanı hiç arzulamamıştı yahut bu kanla hiç gurur duymamıştı ama kan bağı Jungkook'un düşüncelerini önemsemiyordu.

Jungkook bir yarı cadıydı ve cadılara yasak olan şehre girmişti.

Elruida, vampirlerin şehri. Efendisi Taehyung'un klanına ait olan ve dış dünyadan büyüyle gizlenmiş olan o göz kamaştıran şehir.

Jungkook bunu henüz dönüşmeden önce babasının haberi olmadan edindiği cadı arkadaşı Yugyeom ile yapmıştı. Yasak olduğunu bile bile o şehre girmişti. Ama bundan şimdi bile pişman değildi, o yasağı çiğnemek onu efendisine getirmişti. Jungkook o güne geri gidebilse yine aynı şeyi yapardı ve o yasak meyveyi yerdi.

Jungkook hatalıydı, fakat Kim klanının lordu Taehyung da hatalıydı. Bir melezi dönüştürmüştü. Yasak olan eylemi yapan tek kişi küçük vampir değildi. Taehyung onun cadı kanı taşıdığını bilmeden onu dönüştürmüş olsa da sonuç olarak ellerinde melez bir yenidoğan vardı.

İki taraf da anlaşmaları ihlal etmiş ve sınırları aşmıştı.

Müzakere hararetle tarafların üstünlük sağlamaya çalışmasıyla geçiyordu. Her iki taraf da durmaksızın karşı tarafı suçlarken sessizliği sağlayan şey mahkeme başkanı Namjoon'un tokmağını masaya vurmasıydı.

"Lordlar ve leydiler! Hatalar yapılmış, yasaklar işlenmiştir. Elimizdeki vaka hakkındaki karar yıllar önce kanunlarla belirlemiştir. 1865 Anlaşması der ki:..."

My Baby Vamp - Tk MinificHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin