Merhaba biz geldik 🥺 iyi okumalar 👻 oy ve yorum plz ✨
🩸🩸🩸
"Ben izin vermeden harekete geçmeyeceksin."
"Peki lordum."
"Söylediğim adımları takip edeceğiz. Önce odaklan, vahşi bir hayvan gibi kulağını doğaya ver. Farkında değilsin ama kulaklarımız bir baykuşunki kadar keskin."
"Bana baykuşa dönüşemediğimizi söylemiştin!"
"Jungkook!"
Minik vampir sırıtarak efendisine baktı. Taehyung'u kızdırmaya bayılıyordu. Onun karakterini artık çözmüştü, diğerlerine karşı tahammül eşiği çok düşük olan bu adam sıra kendisine geldiğinde ne yaparsa yapsın ona kızmıyordu.
Jungkook başını kaldırıp esmer vampire baktığında omuzlarını yenilgiyle düşürmüş olan adamın duruşu hiç hoşuna gitmemişti. Ne yani azıcık da olsa uğraşmayacak mıydı efendisiyle?
"Hemen de as suratını zaten!"
"Beni ciddiye almayan sensin."
Taehyung, ormanın içinde kendisiyle birlikte yürüyen bu küçük vampirin sözleri sanki hiç sinirlerine zarar vermiyormuş gibi sakince konuştu.
"Seni ciddiye alıyorum Taehyung! Aynı şeyleri yüzüncü defa tekrar ediyor olmasaydın ilk söylediğin zaman yaptığım gibi seni ciddiyetle dinlerdim."
"Şımarıksın."
Taehyung, küçük vampirini geride bırakarak adımlarını hızlandırdı. Aslında bir çırpıda gözünün önünden kaybolabilirdi ve Jungkook onu bulmaya çalışırken birazcık eğlenebilirdi ama daha ilk av gününde onu korkutmak istemiyordu.
"Değilim! Ben çok uslu bir çocuğum."
Jungkook dudaklarını öne doğru büzerek konuştu. Bunu bilerek yapmıştı, Taehyung ona bakmasa bile bu yüz ifadesini takındığını konuşma şeklinden anlayabilirdi. Ve tekrar hatırlatmamız gerekirse Taehyung bu ifadesine karşı oldukça zayıf bir adamdı. Onunla bu şekilde konuştuğunda bir sonraki an onun istediği şeyi kabul etmiş oluyordu.
"Sen tanıdığım en yaramaz vampirsin."
"Hayır!"
Jungkook adımlarını hızlandırarak efendisinin yanına koştu. Taehyung'un hemen yanına gelmesi iki, bilemediniz üç saniyesini almıştı. Ayağına birkaç dal takılmış olsa da bunu unursamadı, yaraları zaten çok hızlı iyileşiyordu.
Jungkook az önceki konuşma aralarında hiç geçmemiş gibi ormanın derinliklerine doğru yürümeye devam eden safkan vampirin kolunu tutarak onu durdurdu.
"Uslu bir vampir olduğumu söyle!" Taehyung boş bakışlarla yüzüne bakmaya devam ederken Jungkook sesini birazcık yükselterek konuştu. "Bana uslu bir bebek vampir olduğumu söyle."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Baby Vamp - Tk Minific
FanfictionVampir lordu Kim Taehyung ve onun yenidoğanı Jeon Jungkook. Daha önce bir insanı hiç dönüştürmemiş ve himayesine almamış olan vampir lordu Kim Taehyung, kendi topraklarında saldırıya uğrayan ve ölmek üzere olan Jeon Jungkook'u ısırır. Yasalara göre...