Merhaba!! Biz geldik!! Bebek vampir ve lordu 🧛🧛♂️
Özlemişim yazmayı!! Buyurunuz kısa ama güzel bir bölüm sizlerle.
YORUM YAPIN!
OY VERİN! Plz.
İYİ OKUMALAR! bölüm sonunda görüşürüz ♡
He başlamadan cinsel içerik uyarısı ⚠️
🩸🩸🩸"Yani şimdi diyorsun ki lord Taehyung'un saatlerdir devam eden bir toplantısı var hem de tek bir kişiyle."
"Evet efendim."
Jungkook muhafızın onayından sonra somurtarak arkasına döndü. Sevgilisini özlemişti ve ona sarılmak istiyordu ama bu haddini bilmez birkaç vampir Taehyung'un odasına girmesine izin vermiyorlardı.
Efendisinin duyacağı şekilde sesini yükselterek konuştu ve birkaç adım atarak sanki oradan uzaklaşıyormuş izlenimi vermeye çalıştı.
"Neyse o zaman ben de kasabaya ineyim de biraz besleneyim. Şatodan çıkacağımı haber vermek için gelmiştim ama lordumuz pek meşgul görünüyor."
Birkaç sahte adım daha attıktan sonra durdu ve arkasında kalan odadan herhangi bir ses gelip gelmediğini anlamaya çalıştı. Taehyung cidden onu duymamış mıydı yoksa görmezden mi geliyordu bilmiyordu. Normalde asla tek başına kasabaya inmesine izin vermeyen efendisi ne olmuştu da bu sözlerine tepkisiz kalabilmişti emin değildi.
"Belki babamı da ziyaret ederim ve ona yeni gözlerimi gösteririm."
Babasıyla elbette daha önce görüşmüştü ama bu her defasında Taehyung'un gözetiminde olmuştu. Vampir özelliklerini insanlara gösterme izni yoktu. Bu tüm yenidoğanlar için geçerliydi ve Jungkook bir istisna sayılmazdı.
Birkaç adım daha attı, hala ses seda yoktu. Vampir kulakları daha iyi işitiyor olmasına rağmen herhangi bir ses duymamıştı.
Omuzlarını düşürdü, dudakları istemsizce büzüldü ve sarsak adımlarla koridorda ilerlerken onun bu sevimli hallerine tebessüm eden birkaç vampire bakmadan koridoru yarıladı. Aslına bakılırsa koridorun yüksek tavanından akseden sesinin duyulmaması gibi bir ihtimal neredeyse hiç yoktu.
"Galiba gerçekten istenmiyorum bugün!"
Kollarını göğsünde bağladı ve birkaç saniye içinde koridorda gözden kayboldu. Artık tamamen dönüştüğü için yaramazlıklarına tahammülü kalmamış mıydı efendisinin? Tüm o ilgili halleri Jungkook dönüşene kadar mıydı yani? Hem şu an şatodan ayrılsa bile sanki Taehyung'un umurunda olmayacak gibiydi.
"Seni kim kızdırdı böyle?"
Avluya çıktığı anda birçok vampirin dikkatini çekmişti. Kulaklarından görünmez dumanlar çıkıyormuş gibiydi, sinirli bir ruh halindeydi ve oradaki hiç kimse o an lordun küçük vampirine yaklaşmaya cesaret edemezdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Baby Vamp - Tk Minific
FanfictionVampir lordu Kim Taehyung ve onun yenidoğanı Jeon Jungkook. Daha önce bir insanı hiç dönüştürmemiş ve himayesine almamış olan vampir lordu Kim Taehyung, kendi topraklarında saldırıya uğrayan ve ölmek üzere olan Jeon Jungkook'u ısırır. Yasalara göre...