Merhaba 🥺 biz geldik 👻🧛
Yorum yaparsanız bebek vampiri çok mutlu edecekmişsiniz ✨
Bir de oy!!! ✨
İyi okumalar!!!🩸🩸🩸
"Taehyung bu çocuk çok tatlı! Benim olsun mu?"
Seokjin, Taehyung yakın arkadaşlarının bulunduğu alana girdiği anda çığırdı. Jimin, Yoongi, Namjoon ve Seokjin lordun küçük vampirini aralarına almış muhabbet ediyorlardı.
Jungkook onlara utangaç cevaplar veriyordu. Çünkü Yoongi ve Jimin'e aşina olsa da yeni gelen bu iki kişi Taehyung'un çok değer verdiğini bildiği iki akrabasıydı.
Namjoon, Taehyung'un kuzeniydi. O da safkan ve soylu bir vampirdi. Seokjin ise, Jungkook bunu duyduğunda çok sevinmişti, bir cadı meleziydi. Seokjin dönüşmeden Namjoon ile uzun süreli bir sevgilik dönemi geçirmişlerdi. Fakat sorun şuydu ki aralarındaki bağ zamanla sağlamlaşıyor olsa da Seokjin bir ölümlüydü ve eninde sonunda ölüm onu bulacaktı.
Jungkook çiftin hikayesini dinlerken çok heyecanlanmış ve Taehyung ile böyle bir hikayeye sahip oldukları bir hayali düşlemişti. Çok güzel olurdu, Jungkook onu insanken sevseydi ve bağları o zaman atılmaya başlansaydı Jungkook onu şimdi olduğu gibi çok severdi. Küçük vampir merak ediyordu, insanken karşısına çıksaydı efendisi şimdi olduğu gibi ona bu kadar çok değer verir miydi?
Seokjin ve Namjoon çok zorlu bir süreçten geçmişti. Namjoon onu çok seviyordu fakat cadı kanı taşıdığı için yasalardan dolayı onu dönüştüremiyordu. Zaman hızla akıp gidiyor ama endişeleri yerini koruyordu.
Alaska'da soğuk bir geceydi. Namjoon sevgilisini tatile götürmüştü. Seokjin bir ayı saldırısına uğramıştı ve ölmek üzereydi. Namjoon düşünmeden hareket etmişti, o an yapmak istediği tek şey sevgilisini kurtarmaktı. Seokjin hızla kan kaybediyorken onu dönüştürmüştü.
Uzun bir süre hem cadı toplumundan hem de vampir klanlarından dışlanan ikilinin yanında çok kişi yer almamıştı. Çiftin yakın arkadaşlarına verdiği değerin büyüklüğü yaşadıkları zorluklarda yanlarında olmalarından geliyordu.
Jungkook Seokjin hikayelerini anlatırken gözlerindeki ışıltıyla ve büyük bir merakla onu dinledi. Aralarındaki bağ çok özeldi, Jungkook onların bakışlarından bile bunu anlayabiliyordu.
O Taehyung'a bakarken böyle gözlerinin içi gülüyor muydu?
Bir gün Jimin'den ikisinin fotoğrafını gizlice çekmesini isteyecekti. Belki o zaman efendisiyle arasındaki ilişkiye başka birinin gözünden bakabilirdi.
Gerçi Taehyung ile aralarındaki ilişki pek normal değildi. Doğrusu efendisiyle hiç efendi-yenidoğan ilişkisine sahip olmamıştı. Dönüştüğü günden beri Taehyung onun üzerine titiriyordu, ona değer verdiği çok belliydi ama işte Seokjin ve Namjoon gibi olduklarını da düşünmüyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Baby Vamp - Tk Minific
FanfictionVampir lordu Kim Taehyung ve onun yenidoğanı Jeon Jungkook. Daha önce bir insanı hiç dönüştürmemiş ve himayesine almamış olan vampir lordu Kim Taehyung, kendi topraklarında saldırıya uğrayan ve ölmek üzere olan Jeon Jungkook'u ısırır. Yasalara göre...