12. Sevgilim Ol İstiyorum

5.4K 645 314
                                    

Özlediniz mi bebek vampiri 😌🧛

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Özlediniz mi bebek vampiri 😌🧛

Özlediyseniz oy ve yorum rica ediyorum sizden 😔🩸İyi okumalar...

Kısa bir bölüm ama tadında kalsın istedim. Devam etseydi iki kaos aynı bölümde olacaktı 🥲 o zaman bir sonraki bölümde... 👀 anladınız siz 😚

🩸🩸🩸

"Çok heyecanlıyım!"

Jungkook, lord ve onun arkadaşlarıyla paylaşılan ortak alana girerken ağzı kulaklarında bağırıverdi. Heyecanını içinde tutamıyordu artık.

"O her halinden belli oluyor zaten küçük vampir."

Jungkook kıkırdadı ve yolun yarısından sonra ayaklarının üzerinde sekerek lordunun yanına ulaştı. Taehyung, yenidoğanı yanına ulaşır ulaşmaz oturduğu yerden ona elini uzatarak bebeğini kucağına davet etti.

Jungkook birkaç saniye efendisinin kendisine uzanan eline baktı, sonra ona verdiği sözde cezanın artık bitmesi gerektiğini düşünerek sevinçle o eli tuttu. Bir sonraki an efendisinin dizlerinin üzerindeydi, belinde çok sevdiği o güzel eller vardı. Üzerinde dolanan bakışlar olmasa belki yanakları bu kadar hızlı da kızarmazdı.

"Hemen sarmaş dolaş oldu bunlar. Namjoon biz heyecanımızı kaybettik galiba. Baksana şunlara, ne zaman yan yana olsalar elleri hep birbirlerinin üzerinde."

Jungkook utangaç bakışlarını karşısında oturan çifte yöneltti. Şimdilik sadece ikisi vardı bulundukları salonda. Yoongi ve Jimin henüz gelmemişlerdi.

"Onlar daha yolun başındalar. Bir yüz yıl sonra bu heyecan azalır."

Namjoon yenidoğanın yüzünde oluşan sevimli surat asmaya yan gözlerle bakarak konuştu. Bu çocuğu şimdiden çok sevmişti. Eh Jungkook'un da onu sevdiği herkes tarafından biliniyordu. Meraklı bir çocuk gibi sürekli etrafında dolanıyor, ona sürekli sorular soruyor ve farklı alanlarda uzmanlık derecesine ulaştığı bilgilerden faydalanmak istiyordu. Jungkook'un Namjoon'a hayranlık duyduğu herkes tarafından biliniyordu.

Bu durum Taehyung'un içinde bir miktar kıskançlığa neden olsa da bunu Jungkook'a karşı kullanıyor ve günün sonunda bebeğinden bir sürü öpücük koparıyordu. Bu işten kârlı çıktığı bile söylenebilirdi.

"Taehyung yüz yıl sonra da beni kucağına alır! Değil mi? Söylesene onlara Tae!"

Taehyung onun bu kızgın haline güldükten sonra bebeğinin belinden tutarak onu kendisine çekti ve boynunda soluklanırken mırıldandı.

"Alırım tabiki küçük vampirim benim. Sen iste kucağımdan bile indirmem seni."

Jungkook duyduğu fısıltı şeklindeki cümlelerle önce yutkundu, sonra gözlerini kırpıştırarak bu yakınlık karşısında zayıf düşmemek için boğazını temizleyerek konuştu.

My Baby Vamp - Tk MinificHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin