• Intro

1.2K 144 1
                                    


سلام. امیدوارم که حالتون خوب باشه.
همون‌طور که می‌دونین ژانر این کار امگاورسه و ازتون می‌خوام حتی اگر راجع بهش اطلاعات دارین، توضیحات رو بخونین.
دنیای امگاورس یه جهان برپایه‌ی نژادهاست که اکثرا اون رو نه رد کردن و نه قبول دارن. توضیحات و نکات مفصلی درموردش وجود داره که بیان‌ کردنشون ساعت‌ها زمان می‌بره ولی از اون‌جایی که گاهی بسته به تخیل و سلیقه‌ی نویسنده قوانین این جهان متغیره، یه سری توضیحات و نکات هست که قبل از خوندن و شروع این کار بهتره ازشون باخبر باشین.
رده بندی نژادها توی دنیای امگاورس به سه دسته‌ی آلفا، بتا و امگا محدود شده و داستان ما اکثرا حول محور آلفاها می‌چرخه.

"آلفا"
آلفاها نژاد برتر و اکثرا تاپ داستان هستن. توی جامعه اعتبار بیشتری دارن و اولویت با اون‌هاست. معمولا رئیس پک یا گله عنوان می‌شن ولی توی این داستان منظور از پک، دسته‌ی بادیگارد‌هایی هستن که از بین آلفاها انتخاب شدن‌.

"بتا"
شخصیت‌های ما زیاد سر و کاری با بتاها ندارن و روزمره‌شون اکثرا به آلفاها محدود می‌شه ولی باید بگم دسته‌ی متوسط جامعه هستن و اکثرا نقش دستیار دارن. نسبت به دو نژاد دیگه از رایحه‌ی کمتری برخوردارن و درکل نژادهای اصلی همون آلفا و امگاها هستن.

"امگا"
اکثرا توی روابط نقش باتم رو دارن و دارای جثه‌ی ظریف‌تری هستن. نسبت به آلفا و بتاها از درجه و اعتبار پایین‌تری برخوردارن و گاها ممکنه نتونن به‌خاطر نژادشون مشغول به کار بشن. امگاها توانایی بارداری دارن ولی از اون‌جایی که توی این داستان قرار نیست اتفاقی حول محورش بیفته پس بیشتر از این بهش نمی‌پردازیم.

"رایحه"
هر فردی از هر نژادی یه رایحه‌ی خاص داره که جزو نکات مثبتشون محسوب می‌شه. آلفاها رایحه‌ی سرد و خشن و امگاها دارای رایحه‌ی شیرین و گرم هستن. این‌ رایحه توی بیشتر مواقع باعث جذب شدن آلفا به امگا و یا برعکس می‌شه. توی مواقع عصبانیت رایحه‌شون به تلخی می‌زنه و وقتی خوشحال و راضی هستن ممکنه شیرین‌ترین‌ رایحه رو از خودشون منتشر کنن.

دوره‌ی "هیت" و "رات"
به دوره‌ای که امگا طی اون مدت نیاز شدیدی به رابطه‌ی جنسی داره و امکان بارداریش زیاده هیت گفته می‌شه. توی اون دوره رایحه‌شون تغییر پیدا می‌کنه و به راحتی می‌شه حدس زد که امگا وارد هیتش شده. امگاهای توی هیت با رایحه‌شون می‌تونن آلفاها رو به خودشون جذب کنن و علاوه‌بر اون، پوستشون دمای بالاتری داره و پریشون می‌شن. توی این دوره از مقعدشون ترشحاتی به اسم اسلیک ترشح می‌شه و می‌تونن هیتشون رو با کاهنده‌هایی که به صورت قرص یا کپسول و تزریقی هست به تعویق بندازن.
آلفاها دوره‌ای به اسم رات دارن که در اون به یه امگا یا بتا نیاز پیدا می‌کنن. رایحه‌شون سردتر می‌شه و می‌تونن با همون رایحه‌ امگا رو به خودشون جذب کنن. هر دو نژاد اگر توی این دوره به نیازشون رسیدگی نشه ممکنه درد زیادی رو تحمل‌ کنن.

"مارک"
هر نژادی یه جفت حقیقی داره که در صورتی که با هم برسن، آلفا جفتش رو مارک‌ می‌کنه. این مارک‌ انواع مختلفی داره و می‌تونه به اشکال متنوعی روی گردن، ساعد، بازو و ... نقش ببنده. مثل یه پیوند و اشتراک بین هر دو نفره و به نوعی به هم متصلشون می‌کنه.

و درآخر باید بگم دنیای امگاورس قوانین و نکات زیادی داره ولی شخصا قصدم این نبود که خیلی روی تک تکشون تمرکز کنم توی داستان، پس تفاوت فاحشی با بقیه‌ی داستان‌ها نداره.
برای آشنایی بیشتر با این مینی فیکشن، بهتره که اول وانشاتی که درواقع داستان رو بر محوریت استوری لاینش نوشتم رو بخونین. پس اول وانشات آپ می‌شه و بعد می‌ریم برای پارت اول. اگر سوالی داشتین، خوشحال می‌شم جواب بدم.
باز هم ممنونم که همراهیم می‌کنین. ♡
- Asteria

𝒕𝒐 𝒃𝒆 𝒄𝒐𝒏𝒕𝒊𝒏𝒖𝒆𝒅...

Our Wet Story Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz