Prolog

370 15 1
                                    

Niestety wszystko pamiętałam, chociaż każdej każdej nocy usiłowałam o tym zapomnieć. Pamiętałam całe moje dzieciństwo, które było wypełnione nienawiścią i przemocą ze strony ludzi. Doskonale pamiętałam jak musieliśmy przenieść się do dzielnicy, gdzie każdy pilnował siebie i nikt nie dbał o innych. Pamiętałam jak w wieku dziesięciu lat musiałam być już samodzielna, by w jakimkolwiek stopniu pomagać rodzicom, którzy mieli o wiele większe problemy. Pamiętałam każdą chłodną noc podczas, której płakałam i modliłam się o wydostanie się stamtąd i po wielu nieprzespanych nocach wreszcie się udało.

Mój tata po paru tygodniach i wielu rozmowach z mamą zdecydował się na założenie mafii, która po dość krótkim czasie rozrosła się na ogromną skalę.

Pamiętałam ten dzień, w którym tata powiedział, że wreszcie się stąd wyrwiemy, że zamieszkamy w normalnym domu, że już nie będziemy musieli martwić się tym co przyniesie kolejny dzień.

Doskonale pamiętałam każdy szczegół, choć wydarzyło się to tak dawno. Nawet nie wiedziałam czy kiedykolwiek uda mi się o tym zapomnieć, o całym moim życiu, które dopiero teraz zaczynało nabierać barw szczęścia.

Szkoda tylko, że moje szczęście nie będzie trwało tak długo jakbym chciała.  

Devil Life [ZAKOŃCZONE] [KOREKTA]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz