Epilog

123 3 3
                                    

Eva

Około rok później

Chociaż taka już była nasza praca wciąż nie potrafiłam zrozumieć dlaczego wszystko właśnie tak się potoczyło i w głowie ciągle rodziło się pytanie czy mogliśmy temu zapobiec.

Dociągnęłam każdą sprawę, którą chciałam do końca. Wiedziałam wszystko to co chciałam i z to wiedzą miałam zamiar opuścić ten świat. W tym wszystkim co działo się przez ubiegły rok pomagali mi Chris, Charles i Blaise. Chris teraz zerwał z mafią i wyprowadził się do Europy, nikt nie wiedział gdzie dokładnie. A Charles wraz ze swoim synem przyjęli moją mafię i stali na czele mafijnego w całych Stanach. 

Więc teraz gdy stałam w mieszkaniu, które należało do Simona, nie czułam w sobie nic. Oprócz lekkiego strachu, który co jakiś czas dawał o sobie praktycznie niemy znak. Moja dłoń zacisnęła się mocniej na spluwie, którą przykładałam sobie do skroni.

Czas to zakończyć.

Zakończyć moje cierpienie na Ziemi. Odkąd go straciłam każdy mój dzień stał się walką, która właśnie teraz miała się zakończyć.

Wiele razy słyszałam, że osoby, które popełniły samobójstwo były tchórzami, więc i ja byłam tchórzem, który bał się życia bez osób, które go kochały.

Palec drgnął mi na spust. Drżał.

I powoli zaczęłam go naciskać.

Huk i ciemność.

Nie czułam nic, odpłynęłam do miejsca gdzie spotkam się  wreszcie z Simonem.


Koniec

Devil Life [ZAKOŃCZONE] [KOREKTA]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz