Ти знаєш хто тобі друг?
На ранок я змогла сама дошкутильгати до раковини, щоб змінити пов'язку. На ребрах виднілась блакитно-фіолетова пляма з жовтуватими краями, на спині по відчуттям синяк більший і серйозніший, але якби не Душило, то спина боліла в рази більше. На ліву ногу стало ставати легше, проте гострі відчуття, нижче коліна, ще присутні. Вологою мочалкою змиваю желейний шар зі шкіри й намазавши ногу залишком соку рослини, що стояв в мисочці на раковині. Обмотую стегно новим бинтом від коліна до талії, роблю два вузли. Зі спиною потрібна допомога, тому вдягнувши спортивні чорні штани з білою футболкою, йду будити сусідку.
- Енід, - вовкулака сопе. - Енід.
Підходжу впритул до ліжка, нагинаюсь корпусом до лиця дівчини, допоки спина не стає нити.
- Енід, - тицяю її кілька раз в щоку, на, що зустрічаюсь з легкою посмішкою. Святий цвинтар, вона й уві сні либиться. - Енід.
Мабуть, через її перевернення на вовкулаку дівчина стала спати ще більш молодшим, сильнішим сном, але в мене все ж дещо є.
Кульгаю до своєї шафи, в кутку біля вхідних дверей. Беру з ящика невелику пляшку схожу на аерозолі від комах. Зверху червона трубка, котра розширюється до краю, як в мого грамофона.
Доходжу до рожевого ліжка і запускаю механізм, натискаючи на малу кнопку. В кімнаті лунає гучний писк моєї іграшки.
Подруга в мить розплющує очі, скидає ковдру на підлогу спинаючись на ноги, випускає кігті дивлячись на моє лице, проте крізь мене.
- Добрий ранок.
- Що сталось? Що це було? – дівочі груди злякано здимаються.
- Допоможи перемотати спину, - роблю паузу, визнаючи свою безпорадність. - Якби могла сама, то не просила б.
Сусідка розслабляючись ховає пазурі, сонно киває та йде за мною в ванну. Свій гучний пристрій лишаю в неї на тумбочці.
Стою перед дзеркалом в спортивному топі, поки сусідка розстібає на спині застібку і розрізає ножицями тканину, потім мастить синець, а я витягую спереду шматки матеріалу. Обмотавши ребра, дівчина дає мені бинт, який я проштовхую під білий топ, накидаючи коло.
Нарешті Енід застібає топ і я вдягаю футболку.
- На спині дуже погано? - дівчина піднімає брови, стискає губи в трубочку, одночасно вдавлюючи голову в плечі.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Wednesday: чорні пейзажі
Mystery / Thriller2 сезон. У форматі книжної історії. Присутні вигадані персонажі. Настав новий семестр в Неверморі, нові пригоди, нові відчуття. Ще кілька місяців прекрасного жаху. Хто той незнайомець, що стежить за Венздей? Чиїх яскравих очей вона не бачить? Саме...