Розділ 15

59 19 0
                                    

Дарунок з почуттями

Ось і почався відлік. Аякс з'їздив додому в суботу, але сказав, що книги сьогодні привезе мама. Вони виявились великими. По потрібній темі, хлопець знайшов п'ять книг.

Йду на подвір'я з деревом. Сьогодні директриса оголосить про змагання. В документах які вона мені показала, я бачила три пункти. Нижче вказувався термін проведення: два дні.

Як банально влаштовувати такі ігри, якщо в минулому семестрі було теж саме. Але вони все ж серйозніші та небезпечніші, що змушує бажати про участь.

- Доброго дня, дорогі учні! Як і казала тиждень назад, сьогодні оголошую сюрприз, - каже жінка в пастельному пальто в баранячими завитками і такого ж кольору шарфом, - через два дні відбудуться змагання, - натовп позаду почав галасувати. - Тихіше. Отже, вам необхідно обрати собі пару для дводенної подорожі в ліс за ключем, що дозволить першій п'ятірці відкрити п'ять скринь. Перша скриня - золотий кубок і тиждень незапланованих канікул; друга - срібний кубок з канікулами; третя - бронзовий кубок з двома днями відпочинку; четверта - два горщика з рослиною, що розмовляє; п'ята - два артефакти для перевтілення в будь-кого.

Натовп почав перешіптуватись. Непогані призи. Можна й позмагатись за якесь місце.

- Ці змагання проводжу з приводу нової посади. Хочу зробити вам такий подарунок. Сьогодні біля входу о п'ятій в школу привезуть усе спорядження для змагань, прошу підійдіть усі хто прийматиме участь та підберіть костюм і комплект знаряддя, - директриса вже збиралась йти, але ніби про себе спіткнулась. - Найважливіша інформація! Всі хто не на змаганні будуть сидіти на уроках.

До мене підбігає Енід.

- А-А-А Венздей! Це так класно! Цікаво які там будуть змагання? Мабуть, не зможу нормально спати ці кілька днів.

- Краще виспись. Випробування буде не легким.

- Звідки знаєш?

- Коли була в директриси то зазирала в документи з приводу цього заходу.

- Це було тоді коли ти з Ксав'є втекли зі школи? Здається ти щось схоже згадувала.

- Ми ж вже обговорили той день.

- Добре, добре, вибач.

- Будемо в парі? - питаю, але помічаю стиснуті губи.

Wednesday: чорні пейзажіWhere stories live. Discover now