Друге - ключ
Просинаюсь від того, що мене кличуть. Спочатку не розумію, але розвернувшись до Ксав'є бачу як він стискає закритий блокнот. Його брови вигнуті, а лоб блистить. Вилізши із спального мішка, навприсядки підповзаю до нього та починаю його трусити, прибираю коричневий скетчбук на свої коліна. Торп лиш розвертається і в моїй голові минає думка, що йому сниться ведіння, що намалював учора.
Розгортаю альбом на сторінці із закладкою-олівцем й дивлюсь на чорний пейзаж. Між голих стовбурів дерев, на чорній траві стоїть дівчина з блідим не зафарбованим обличчям. Вона повернута до мене корпусом і дуже схожа зі мною. Дві чорні коси торкаються сірої кофти, очі такі ж чорні, ніби вугілля. Знову чую як мене кличе хлопець.
Сильніше штовхаю його і він просинається, злякано відкриває очі та дивиться на мене.
- Що ти бачив?
Хлопець нічого не відповідає, тільки відриває спину від спального мішка й обіймає мене, сильно, так що падаю на коліна і впираюсь в його ногу. Він притискає мене дужче, а потім через хвилину відсторонюється. Ніяково підводжусь. Ксав'є дивиться на мене знизу в гору.
- Мені снився звір... Страшний і великий, по розмірам з ведмедя. Ти бігала йому на зустріч... а потім я прокинувся.
- Збирайся швидше, поїмо й одразу підемо. Сьогодні останній день і треба ще знайти ключ.
Снідали ми в тиші, сонце тільки починало вставати, але спати не хотілось.
Збираємо намет, беремо речі та рушаємо за картою.
Сонце сяє між тонкими гілками дерев. В далині побачимо будиночок. На мапі червона цятка засвітилась яскравіше, а потім увесь шлях здуває з білого паперу.
Ксав'є перший побіг до сараю. Хатина схожа на домівку Юджина, що між бджіл. Наблизившись до об'єкту лунає скрип чорного флюгера у вигляді ворона.
Торп взявся за кільце по центру дверей та тричі постукав, однак ніхто не відчинив. Піднявшись по сходах де-не-де із зеленим мохом, проходжу до маленького квадратного вікна й зазирнувши бачу стіл посеред пустої кімнати, а на ньому три великі ключа. Хлопець намагається відчинити прохід штовхаючи двері вперед назад.
- Можливо, двері зачаровані? Замка немає.
- Є. Ось.
Художник показує на верх металевого кільця, там був зовсім невеликий отвір.
- Тепер потрібен ключ.
- І де його взяти? Мапа нас не привела до нього, та ще й розвіялась...
- Зазвичай люди ховають ключик в найбанальнішому місці, отже... - опускаю погляд на килимок, на якому стоїть Торп.
Прослідкувавши куди я дивлюсь, хлопець одразу відкинув сірий матеріал з надписом "Ласкаво просимо" вбік та підняв крихітний ключ. Ксав'є встромляє та прокручує предмет. Двері відчиняються.
- Твоя сім'я завжди тримає ключик під килимками?
- Ні, - неемоційно відповідаю, смикнувши правою бровою. - Навколо нашого особняка настільки страшно, що люди не сміють сунуться до нас, а якщо хтось і заявиться їх налякає сам будинок.
Проходжу в кімнату. Перед собою стіл, хапаю золотий ключ, розміром з стопу. Розвертаюсь, вже збираючись брати хлопця й бігти на фініш, але мене зупиняє його погляд позаду мене. Розвертаюсь. Срібний та бронзовий ключі зникають зі столу.
- Цей будинок, разом із шляхом перешкод, в кожного індивідуальний, втім змагання однакові.
- Це пояснює чому ми не зустріли жодну пару, як тільки відійшли в глиб лісу.
- Треба швидко дістатись до скрині.
- Можна й не швидко, золото в нас.
- Ксав'є, це магія і карета може перетворитись в гарбуз. Біжимо.
Ступивши крок до виходу перед нами зачиняються двері, гучно грюкнувши, на підлогу падає мох. По дерев'яній поверхні вимальовуються літери, складаючи загадку.
"Втікає із рук, коли з легкістю видихаєш,
хоч з друзями ти на початку, та тільки дістанеться одному,
біжи поки не пізно, бо вкраде з під носу в тебе її інший,
але пройшовши вогонь потім в злато пірнаєш."
Прочитавши Ксав'є замовкає, вирячившись на золотий напис.
- "Втікає із рук, коли з легкістю видихаєш...". Це щось абстрактне.
- "Хоч з друзями ти на початку, та тільки дістанеться одному...", - читає вже хлопець.
- Є старт і фінал, так як наш шлях. Друзі - це команди.
- "Біжи поки не пізно, бо вкраде з під носу в тебе її інший, але пройшовши вогонь потім в злато пірнаєш", - продовжує Торп.
- В злато пірнаєш... Купаєшся в славі, а вогонь це пройдені перешкоди.
- Інший - це суперник... - допомагає хлопець. - А вкраде... перемогу.
Двері зі скрипом відкриваються, даючи побачити місце де ми знайшли перший прапорець. Вибігаємо з будинку й образу чуємо гучне ревіння.
Ось вона - жива перешкода.
🤍Як вам кінець? Наступний розділ буде завтра. Поставте зірку, якщо сподобався епізод🤍
ВИ ЧИТАЄТЕ
Wednesday: чорні пейзажі
Mystery / Thriller2 сезон. У форматі книжної історії. Присутні вигадані персонажі. Настав новий семестр в Неверморі, нові пригоди, нові відчуття. Ще кілька місяців прекрасного жаху. Хто той незнайомець, що стежить за Венздей? Чиїх яскравих очей вона не бачить? Саме...