Розділ 8

59 30 0
                                    

Не мій день

 Просинаюсь набагато раніше ніж Енід, вдягаюсь, беру чорний рюкзак та виходжу з кімнати. Крокую тихо аби не збудити всіх учнів. Сподіваюсь записка, яку я залишила подрузі її заспокоїть і вона не буде піднімати пилюку.

Доходжу до воріт школи, відчиняю їх. Кривлюсь коли вони скриплять. Швидко просковзую в отвір й зводжу за спиною дві металеві частини.

- Яка брехлива. Учора ж говорила, що не можна виходити поза межі школи в будні.

Різко розвертаю голову вправо і бачу Ксав'є. Він відриває спину від кам'яної колони воріт й повертається корпусом. Чоловічі руки в карманах, а на лиці грає єхидна посмішка, він облизує нижню губу й дивлячись на мене жмуриться від холодного вітру. На голові капюшон коричневого пуховика, волосся не стерчить, він з пучком. До підборіддя тулиться м'який білий шарф.

- А ти забудькуватий. Говорив же, що нехтую правилами, - парубок розтягує ще ширшу посмішку.

Зрушую з місця, приборкавши свою розгубленість, позаду рипить сніг.

- Куди ти йдеш?

- Ти не залишиш мене, так?

- Вгадала.

- Як ти зрозумів які кроки я робитиму далі?

- Ти говорила учора, ніби зранку в тебе буде діло... Було зрозуміло, ти не покинеш справу з лімузином і поїдеш до Нью - Джерсі, до того чоловіка. Ну, а для цього тобі потрібно було вийти за ворота школи.

- Чому ти ув'язався за мною?

- Хочу допомогти. Показати, що ти можеш бути не одна, покластись на когось.

Настирність хлопця дещо дивує, але це легко пояснюється. Він закоханий в мене, тому й хоче зарадити.

- І довго ти чекав? - питаю косо дивлячись на землю перед ним.

- Турбуєшся? - в хриплому голосі чується дрібка невіри. Мовчу. Дивно говорити про це. В середині знову вирує щось нове... розгубленість, паніка, в курточці стає жарко й не комфортно. Суплю брови, намагаючись сховати збентежені очі. Не дочекавшись відповіді, Ксав'є продовжує. - Я не встиг замерзнути.

Виникає якесь нестерпне мовчання. Пришвидшую крок щоб швидше дійти до дороги й спіймати якусь автівку до міста, художник слідує за мною. Школа, що з Єрихону не їздить таксі.

Wednesday: чорні пейзажіWhere stories live. Discover now