DOP.AUTORKI. Jeśli nie oglądałeś/aś sezonu 5 i/lub 6 proszę o przeczytanie poniższej zawartości.
Znajomość anime zalecana.
________
Czas akcji - 2064/2044r.
(SEZON 6 ODC 17-18, walka Deku vs 1-A i powrót Izuku do U.A. NIE MIAŁ MIEJSCA!!!!)
________
UŻYTKOWNICY ONE FOR ALL
"PIERWSZY" - YOICHI SHIGARAKI (Quirk: Długowieczność/ Przekazanie Dalej) (Skutek użycia: Brak)
"DRUGI" - (?) (Quirk: Podróżnik/ podróż w czasie) (Skutek użycia: Tymczasowy paraliż, zniszczenie nerwów) - info o quirk wymyślone na potrzeby historii
"TRZECI" - (?) (Quirk: Nagłe Przyspieszenie) (Skutek użycia: Chwilowa utrata wzroku, oko nie nadąża za prędkością) - info o quirk wymyślone na potrzeby historii
"CZWARTY" - HIKAGE SHINOMORI (Quirk: Wykrywanie Zagrożenia "Bzzz.") (Skutek użycia: Migreny)
"PIĄTY" - DAIGORO BANJO (Quirk: Czarny Bicz) (Skutek użycia: Zmęczenie, zakwasy w ramionach)
"SZÓSTY" - EN (Quirk: Zasłona Dymna) (Skutek użycia: Brak czucia w dłoniach)
"SIÓDMA" - NANA SHIMURA (Qurik: Lewitacja) (Skutek użycia: Krwotok z nosa)
"ÓSMY" - YAGI TOSHINORI (Quirk: Brak/ Quirkless)
"DZIEWIĄTY" - IZUKU MIDORIYA (Quirk: Brak/ Quirkless)
(Mogą być nazywani "Poprzednimi" / "Użytkownikami")
"WNĘTRZE ONE FOR ALL" - Miejsce w którym Izuku widzi/spotyka poprzednich użytkowników i może zasięgnąć tam rady odnośnie np. nowo przebudzonych indywidualności. Poprzedni użytkownicy (w większości) siedzą na krzesłach-tronach w półkole w ruinach nieznanego budynku. Akcja rozgrywa się w umyśle Izuku, czas płynie tam inaczej.
Przez to, że All Might jest nadal żywy, jego niezależna jaźń została zaszczepiona w One For All, przybierając wygląd złocistej postaci niezdolnej do normalnego komunikowania się z innymi.
_____________
POSTACIE PIERWSZO/DRUGO/TRZECIOPLANOWEIZUKU MIDORIYA / UEMURA (Quirk: Bezgraniczne Zaufanie, One For All) (Skutek użycia: Osłabienie Psychiczne i wyżej wymienione) (Zielone włosy, zielone oczy, blizny na ciele, 19 lat)
HIMIKO TOGA (Quirk: Transformacja) (Blondynka, złote oczy, lat 2)
TENKO SHIMURA (Quirk: Rozkład) (Skutek użycia: Nieprzyjemne uczucie swędzenia) (Czarne włosy, czerwone oczy, lat 5)
TOYA TODOROKI (Quirk: Kremacja) (Skutek użycia: Oparzenia) (Białe włosy, niebieskie oczy, lat 10)
TAKASHI AGAWA / ZASTĘPCA PRZEWODNICZĄCEJ - postać dodatkowa, lat 25 (Quirk: Kontrola, może zahipnotyzować jakąkolwiek osobę jeśli się jej przestawi, moc działa również jeśli ktoś inny przedstawi go za niego ale spełni warunek myślenia o nim) (Skutek użycia: Przy "rozłączeniu" zarówno on jak i ofiara hipnozy przeżywa silny ból który utrzymuje się przez kilka dni) (Czarne lokowane włosy, zielone oczy)
HIRAKU AIZAWA / HIRAKUMO - postać dodatkowa, lat 16, brat Shouty Aizawy (Quirk: Oddech Duszy, jest bardzo podobne do telekinezy, jednak obrażenia przedmiotów którymi się broni przechodzą na jego prawdziwe ciało) (Czarne włosy splecione w warkocza, brak twarzy z pionową linią oddzielającą głowę na dwie części)
HISASHI SHIGARAKI / ALL FOR ONE - wiek: nieznany (Quirk: Zabieranie Darów/ Gromadzenie Darów/ Przenoszenie Darów/ bliżej nieokreślone)
NPHIREA - postać dodatkowa, około 20 lat (Quirk: nieznany) (Zawód: Prostytutka)
NOMU: (HIGH-END HOOD / NOMU HOSU / NOMU USJ)
(Mojego autorstwa)
_____________INFORMACJE OGÓLNE
- Charakter postaci został zmieniony w większym lub mniejszym stopniu.
- Nazwy metazdolności (quirk) są podkreślane aby wyróżnić je z tekstu.
- Słowo QURIK zostało przeze mnie całkowicie wymazane. Znajdziesz tu określenia takie jak: metazdolność/dar/moc i ewentualnie indywidualność.
- Dłuższe części pisane KURSYWĄ to wspomnienia/sny.
- "POCZUCIE BEZPIECZEŃSTWA" KTÓRE POSTACIE ODCZUWAJĄ ZOSTANIE PÓŹNIEJ WYJAŚNIONE.
- Toya na początku nie ma tak rozległych oparzeń na ciele.
________
9.04.2023r.
Dziękuję że jesteś <3
CZYTASZ
(1) FALLEN || VillainDeku/DabiDeku AU - Timetravel [ZAKOŃCZONE]
FanfictionW chwili w której wszystko zaczyna się psuć - Shigaraki dostaje nowe, wzmocnione laboratoryjnie ciało i nic nie jest w stanie go powstrzymać przed zniszczeniem ich społeczeństwa doszczętnie - Izuku uznaje że nie ma innego wyjścia niż zmiana absolutn...