ភាគទី12 : ការស្ដាយក្រោយ

301 28 2
                                    

«អា៎ក!!»

« ថាងយៀកហ្វឹងខ្ញុំស្រឡាញ់លោក»

« តែយើងមិនស្រឡាញ់ឯងទេ»

« ហឹក. .ហឹក. .ព្រោះតែស្រីម្នាក់នោះមែនទេបានជាបងមិនស្រឡាញ់ខ្ញុំ??»

« ទោះមិនមែនជានាងក៏យើងមិនស្រឡាញ់ឯងដែរ»

« ហឹក. .ហឹក. .ហាស. . ហា. .បើបងមិនស្រឡាញ់ខ្ញុំទៅហើយចឹងបងចាំមើលវាទៅ»

« រាជបុត្រៗអ្នកនាងឈិនៗត្រូវអ្នកប្រុសស៊ូច្រានទម្លាក់ទឹកស្លាប់បាត់ហើយទាន»

« ហឹក. .ហឹក. .បងប្រុសយៀកហ្វឹងបងត្រូវតែជឿខ្ញុំ. . ខ្ញុំមិនបានច្រាននាងនោះទេគឺនាងរអិលជើងធ្លាក់ទៅខ្លួនឯងទេសូមបងជឿខ្ញុំទៅហឹក. .ហឹក»

« លោកពូសូមលោកពូប្រាប់គាត់ទៅខ្ញុំពិតជាមិនបានច្រាននាងនោះទេលោកពូហឹក. .ហឹក. .ម៉េចក៏គ្រប់គ្នាស្ងាត់បែបនេះចឹង?? . . .អ៎ហឹស. .ហឹស. .ហាស. ហា. .ខ្ញុំយល់ហើយគ្រប់គ្នាសុទ្ធតែមិនជឿខ្ញុំព្រោះតែខ្ញុំជាមនុស្សអាក្រក់មែនទេគ្រប់គ្នាចាំថ្ងៃនេះយូរមកហើយត្រូវទេ??ហាស. .ហា. .ស៊ូសៀនអ៊ីងអើយស៊ូសៀនអ៊ីងឯងក៏មានថ្ងៃនេះដែរ»

« រាជបុត្រថ្នាំដែលទ្រង់ចង់បាននោះបានផលិតរួចហើយព្រះពរ»

« ឆាប់យកឲ្យគេផឹកទៅ»

« នេះ!!នាងមិនទាន់ស្លាប់ទេ?!»

«ត្រូវហើយខ្ញុំមិនទាន់ស្លាប់ទេសូមចូលរួមសោកស្ដាយផងណាដែលត្រូវយកឯងមកធ្វើជាឧបករណ៍សាកថ្នាំពុលទាំងអស់នេះ»

« ទេកុំមកជិតខ្ញុំអា!!ខ្ញុំមិនផឹកទេជួយផងអឹម!!ខក់ខក់អាយនេះជាស្អីនឹងក្ដៅណាស់ជួយផង»

« រាជបុត្រខ្ញុំថាប៉ុណ្ណឹងបានហើយអ្នក ប្រុសស៊ូគាត់មិនអាចទ្រាំទ្ររួចនោះទេ»

« ចំជាអត់បានការមែនគ្រាន់តែថ្នាំពុលប៉ុណ្ណឹងសោះក៏មិនអាចទ្រាំកើតចំជាគ្មានប្រយោជន៍ពិតមែនពួកឯងចង់ធ្វើអីក៏ធ្វើទៅរបស់អត់បានការបែបនេះយើងមិនត្រូវការទេ»

« ហឹក. .ហឹក. . អត់ទេកុំចូលមកអីអាយ!!»

« រាជបុត្រអ្នកប្រុសស៊ូគាត់. . ស្លាប់បាត់ហើយក្រាបទូល»

ខ្ញុំជាមនុស្សចិត្តអាក្រក់,តើខ្ញុំអាចស្លាប់បានទេ??Where stories live. Discover now