-4-

236 12 0
                                    

POHLED JK

Tae byl fakt roztomilý a ještě jak se bál. Možná bych ho neměl tak strašit, ale co už. Pro Info, pracuji pro hlavní Mafii v Jižní Korei. Je nás tam zatím 5, těch úplných hlav mafie a ostatní jsou buď bodyguardi nebo učenci. Do těch hlavních patřím já, YOONGI to je taková počítačová hlavička a dobrej hacker, dále HOSEOK a JIMIN a nakonec NAMJOON , ten je šéf celé mafie a taky často organizuje mise . Hobi s Jiminem mu pomáhají. Já jsem zase pro změnu hlavní odstřelovač. Střílet umíme všichni perfektně, protože jsme tady nejdýl a držíme po hromadě. Každej z nás má nějakou tu minulost ať už tu špatnou nebo dobrou. Teď už jsme všem známí jako vrazi a mafiáni. Nikdo ale nezná naše práva jména, buď totiž nosíme masky a máme k nim přezdívky,nebo se strojíme úplně do černa aby jsme nebyli tak nápadní. Ale ty masky jsou častější proto celá Korea ví že kluk v králičí masce je Bunny Killer.To jsem já. Yoongi je Cat Killer, Hobi je Mang-Killer, Joon má masku koali táže Koa-Killer a Jimin je Chim-Killer. Každopádně možná nás bude 6. Joon si totiž oblíbil jednoho kluka z okolí, jmenuje se Jin. Dá se říct že se mu i líbí. Proto ho chce nějak dostat na naší stranu a vycvičit aby mohl být šestý hlavní mafián .Ale zatím marně. Každý den ho sleduje co dělá , kdy a kam často chodí. Proto víme že je to jediný kamarád Taeho. Hmm když nad tím tak přemýšlím asi si oblíbím Taeho . Když Joon Jina, tak já jeho .

Teď zrovna sedím na gauči ve společenské místnosti a přemýšlím co budu dělat. HA! Mám to. Napíšu Taemu a omluvím se mu, třeba se se mnou začne bavit . Kdo ví. Ale možná jsem až moc naivní že se se mnou po tom začne bavit.

_________________________________
Takže, nakonec sem ji přeci jen nalsala. Zítra by mohla vyjít další kapitolka že? Uvidíme.

I love u

Můj Mafián Kde žijí příběhy. Začni objevovat