POHLED JIN
Už dva týdny ho sledujeme a snažíme se vymyslet jak mu šetrně říct že žiju.
Což už asi zjistil když mě viděl. Kook ho má na starosti. Každý den ho sleduje co dělá, kam chodí, kdy co dělá, prostě skoro všechno. Dá se říct že je to stalker.Náš plán je ten že se s ním Kook pokusí nějak spřátelit a později do toho přidá i mě a ostatní. Možná bych měl jet s za ním co nejdřív.
Zrovna sedíme u společné večeře a já s Joonem se bavíme o naší minulosti.
Je vtipné vzpomínat na to jak jsem nechtěl a snažil se utéct někam pryč. Ale stejně jsem skončil tady. S nejlepšími kamarády a nejlepším přítelem.,, Kluci nechtěli by jste jet zítra se mnou a Kookem za Taem? Vím že tam měl jet jen Kook ,popřípadě já ale mohli by jsme všichni. Zeptal jsem se kluků.
,, Proč ne, klidně. Alespoň se seznámíme." Řekl Jimin.
,, Mě to nepřijde jako dobrý nápad. Tak narychlo po tom co jsme mu zabili otce a to ani neví že jejo matka je taky mrtvá. " Zaprotestoval Yoongi.
,, Hmm , to je možné ale podle mě je ten správný čas, takže zítra se podrobněji domluvíme a vyrazíme." Řekl jsem a vstal od stolu s úmyslem jít do pokoje.
POHLED YOONGI
Je zase tvrdohlavej. To mu nevadí že ho vyděsí? Asi ne je zaslepenej z toho že ho až moc dlouho neviděl.
Po večeři jsem šel do tělocvičny si trochu zatrénovat. Vytáhl jsem si boxovací pytel a rukavice, pytel jsem si pověsil na hák a začal boxovat.
Chtěl jsem si z hlavy vyhnat všechny myšlenky a na nic nemyslet.
......
Už jsem byl unavený tak jsem vše poklidil a šel do sprchy. Ze sprchy rovnou do postele a usl jsem jak batole.___________
Další je na světě.
ČTEŠ
Můj Mafián
FanfictionMladý Kim Taehyung měl skvělý život. Do té doby než se něco pokazilo. V jednu chvíli ztratil vše. Kamarád i rodiče mu zemřeli.Ale co když se jednoho dne dozví že jeho kamarád žije? Co když zjistí že po něm jde mafie a jeho nový přátelé které získá...