Pohled Tae
Musím říct že má rty jako obláček. Do polibku jsem se zapojil a začal spolupracovat. Kook mi vjel jednou rukou pod tričko a začal mi zkoumat hruď a záda. Nad jeho dotekem jsem se otřásl protože já měl horké tělo a on studenou ruku. Když jsme se odpojili z nedostatku vduchu tak se mi zase přilepil rty ke krku a začal vytvářet značky. Já jen potichu vzdychal a snažil jsem se aby to nikdo jiný neslyšel. Jenže pak Look vjel rukou k mému podbřišku a pak chytil lem mích kalhot. Chvíli si sním hrál a pak vjel i pod ně.
Zajel až k mému kamarádovi a lehce ho začal hladit. Nad tím jsem musel zavzdychat hlasitěji protože se to nedalo vydržet. Cítil jsem jak tvrdnu a Kook zřejmě taky. Vjel mi i pod boxerky a začal mi pomalu honit.
Bolelo to neskutečně moc takže jsem potřeboval víc.
,,Kookie~ prosím. To bolí " Zakňučel jsem a pánví přirazil k jeho ruce. On se zasmál a zrychlil tempo. Už jsem cítil že budu a on zřejmě taky takže přidal ještě víc. Nakonec jsem se s lehkým výkřikem a zavzdycháním udělal jemu do ruky. Vyndal jí z kalhot a šel si ji umýt. Já jsem mezitím vydýchával svůj orgazmus.
Jenže jsem si uvědomil že celou dobu na nás koukali kluci a smály se . Schoval jsem si obličej do dlaní a červenal se . Mezitím se vrátil Kook a řekl že už bychom měli jít spát. S tím jsem souhlasil a vydali jsme se do jeho pokoje a rozloučili se s kluky. Hned jsem šel do sprchy a umyl ze sebe svojí nadílku. Převlek jsem se do boxerek a volného trička který jsem měl nad kolena. Jistě že bylo Gucci. Pak jsem přišel zpět do pokoje a lehl si vedle Kooka. Jakmile jsem si lehl začali se mi zavírat oči a já se vydal do říše snů.
ČTEŠ
Můj Mafián
FanfictionMladý Kim Taehyung měl skvělý život. Do té doby než se něco pokazilo. V jednu chvíli ztratil vše. Kamarád i rodiče mu zemřeli.Ale co když se jednoho dne dozví že jeho kamarád žije? Co když zjistí že po něm jde mafie a jeho nový přátelé které získá...