-34-

133 9 1
                                    

Pohled Tae

Když Jungkook odešel tak jsem šel taky do koupelny a dal si rychlou sprchu a spáchal základní hygienu.
Šel jsem zpátky do pokoje a po cestě si utíral hlavu ale když jsem si ho šel pověsit tak jsem málem dostal infarkt.

,,Jine! Víš jak jsem se lekl?! Infarkt z tebe dostanu." Chytl jsem se za srdce a podíval se na Jina kterej seděl na posteli a smál se mi. ,, Nesměj se, vypadáš jak široko ramenný duch."
Jin se na mě zamračil a začal obhajovat svoje ramena. ,, Hej moje ramena urážet nebudeš! A teď si sedni potřebuju ti něco říct."

Posadil jsem se tedy vedle Jina a začal ho poslouchat. ,, Takže jak už jsem ti jednou říkal, je tu mafiánská společnost jménem Youngtertox která se zajímá o kluky ve tvém věku a ty máš ještě k tomu nějakou zvláštní látku v krvy o které nevíme nic a je nám neznámá a nevíme o ní nic. A jim se ta látka nějak hodí a díky tomu tě chtějí ještě víc. A když jsme se dozvěděli že ví o tobě hoooodně informací a už byli blízko toho aby tě dostali tak jsme museli zakročit. A teď jen doufáme že tě tu nenajdou.  No a když tě najdou tak to ani nechceš vědět co se stane........"  Odmlčel se a já se dožadoval odpovědi na to co se stanete. Nakonec se teda odhodlal a pokračoval dál.

,, No... vlastně oni tam mají dvě skupiny a to že se z nich stane hybrid což je že má třeba uši a ocas zvířete a pak démoni. Ti mají křídla, rohy a drápy. Bohužel když z tebe chtějí udělat démona tak se vždy ten člověk dožil dvou dnů. Nikdo se ještě nedožil déle. Ale hybridů tam mají hodně. Různé zvířecí druhy ale i tak to někteří nepřežili. Proto nechceme aby tě dostali a udělali ti tohle. Takže teď už asi víš vše co bych chtěl abys věděl. No máš nějaké otázky?" Záporně jsem zakrýval hlavou.

Nakonec jsme si tam ještě s Jinem chvíli povídali a šli i za ostatními a podívali jsme se spolu na nějaký film. Kolem večera ještě přijel Kook a každému donesl nějaký dárek. Mě donesl krásný náramek s přívěskem králíčka a tigra. Poděkoval jsem mu a spolu jsme šli zase do pokoje kde jsme se rozhodli si zahrát člověče nezlob se a Kook šel i pro něco k pití a k jídlu.

Můj Mafián Kde žijí příběhy. Začni objevovat