Pohled Tae
Ráno jsem se probudil s nepříjemnou bolestí hlavy. Opatrně jsem se posadil a chytl se za ní. Jediný na co si pamatuji bylo že jsme pili alkohol. Pak už mám velký okno co se dělo dál. Podíval jsem se vedle sebe a viděl Kooka který ještě spal. Byl strašně roztomilý, protože měl pootevřenou pusu a objímal polštář. Lehce jsem s ním zatřásl abych ho probudil ale nic to s ním neudělali. Tak jsem ho nechal být a šel do koupelny. Umyl jsem si obličej a dal jsem si i rychlou sprchu aby mě přešla bolest hlavy . Jenže takhle to n funguje takže jsem se modlil ať má Jin někde prášek.
Když jsem vycházel z koupelny tak sem si všiml že byl Kook vzhůru a taky se na mě podíval.
,, Dobré ráno princezno, jak pak ses vyspal po včerejším večeru?"
Zeptal se s lehkým smíchem v hlase.
,, Úplně normálně jako každý večer. Jen mě bolí hlava takže jsme asi pili alkohol." Odvětvil jsem mu. Kook se na mě podíval s otazníkem v očích.
,, Ty si pamatuješ jen alkohol a nic víc?" Zněl trochu smutně. Asi se stalo něco víc než si myslím.
,, Jo. Stalo se snad ještě něco jiného?"
Nemyslím si že by jsme dělali zrovna blbosti protože nejsem ten typ člověka.,,No vlast-" Nestihl ani odpovědět protože do pokoje se přiřítil Jin s vařečkou v ruce.
,, Víte kolik je hodin?!! Už je jedenáct a tím pádem skoro oběd! Takže jestli chcete alespoň něco na snídani tak okamžitě nástup do kuchyně za ostatními!" Rozkázal a pak odešel a nezapomněl třísknout s dveřmi. Jen jsem se podíval na Kooka co měl jen boxerky a delší tričko. Takže se musí jít převléct. Já už jsem byl takže jsem šel rovnou na snídani.
Všichni už tam seděli a povídali si.
,, Dobré ráno " pozdravil jsem a sedl si ke stolu. Kluci mě pozdravili zpátky a já si nechal dát před sebe míchaná vajíčka od Jina. Nalil mi k tomu pití a já začal jíst.Jenže všichni na mě koukali a nechtěli že mě spustit oči a ještě měli perverzní úsměv. Řeknu vám, moc dobře se takhle není. Dojedl jsem souto a nevydržel to.
,, Řekne mi někdo proč na mě všichni koukáte tak divně? Mám snad něco na obličeji nebo někde?" Zeptal jsem se jich už s vážným výrazem.
,, Ty si nic nepamatuješ ze včerejšího večera?" Zeptal se Jimin.
,, Ne. Měl bych? Vím jen to že jsme pili alkohol." Odvětvil jsem .
,, Emmm, no jak bych to řekl..." Nakousl to Hobi a nervózně se podíval na přicházejícího Jungkooka.
,, Víš včera jak jak jsme pili tak ty jsi asi pil nejvíce takže si nic nepamatuješ. Hráli jsme flašku a že začátku to bylo dobrý jenže pak se to zvrtlo. Jimin s Yoongim se líbali a pak to padlo na Kooka. Měl za úkol ti udělat dobře takže tě líbal a pak ti vyhonil...." Dořekl.
Já jsem vyprskl pití které jsem zrovna pil a rozkašlal se. Jen sem se na něho nevěřícně podíval a potom i na Kooka.
,,A to ho nikdo nemohl zastavit?!" Vypískl jsem a dožadoval se odpovědi.
,, Ne. Protože ostatním se to asi líbilo takže mě nechali. Ale ty sis to užíval takže pohoda."
Znovu jsem se nevěřícně podíval na Jungkooka a nemohl jsem uvěřit jak klidně to řekl. Oni nás sakra viděli!!!
____________________________
Omlouvám se že teď budou vycházet kapitolu jen někdy. Nestíhám kvůli škole a hlavně tenhle rok bude náročný kvůli přijímačkám. Ale stále děkuji že tento příběh čtěte a budu ráda za komentář a názor co by se dalo změnit nebo jestli máte nějaký nápad na pokračování do budoucna.
ČTEŠ
Můj Mafián
FanfictionMladý Kim Taehyung měl skvělý život. Do té doby než se něco pokazilo. V jednu chvíli ztratil vše. Kamarád i rodiče mu zemřeli.Ale co když se jednoho dne dozví že jeho kamarád žije? Co když zjistí že po něm jde mafie a jeho nový přátelé které získá...