-5-

225 13 1
                                    

POHLED TAE:

V obchodě bylo celkem dost lidí. Ani se nedivím když mají tak velký slevy. Je to tu plný důchodců s košíky a jejich vozíky . Díky bohu jsem vyvázl bez zranění od agresivní babičky s kabelkou a v klidu sem se vydal domů kde jsem si vybalil nákup.

Teď zrovna přemýšlím co si mám objednat .
Napadla mě pizza , stejně na nic jiného nemám chuť.

Nakonec jsem si teda objednal sýrovou pizzu. Měli by mi jí dovézt za půl hodiny. Což pochybuji když je to jedna z nejlepší pizzerií ve městě a mají hodně zákazníků . Takže času dost.

O 10 min později

Cink*

Unknown: Ahoj Tae.

Neee proč on? To mi nemohl napsat Jin? Mám mu odpovědět nebo ne. Když odpovím tak zas přijede, a to vážně nechci.

Taehyug: Co chceš?

Unknown: Omlouvám se za minule. Mrzí mě to.

Taehyung: Jo tak tebe to mrzí? To určitě!

Unknown: Vážně mě to moc mrzí, já nevím co to do mě vjelo.

Taehyung: To já taky nevím. Ani tě neznám a ty už se mi vloupeš do pokoje jenom proto že jsem si že zablokoval.

Unknown: Co takhle začít od znova? Zapomenout na to co se stalo. Já vím že je to těžký ale aspoň to se mnou zkus.

Taehyung: no já nevím, co když se to stane zase?

Unknown: prosiiiiiiim. Slibuju že už se to nestane.🙏

Taehyung: No tak fajn...

Unknown: děkuji. Takže jméno ti neřeknu ale můžeš mi říkat Kook, tak mi říkají kamarádi.

Uživatel Taehyung vás přejmenoval na KOOK

Taehyung: Já jsem Taehyung, ale můžeš mi říkat Tae. A proč mi neřekneš jméno?

Uživatel KOOK vás přejmenoval na TAE

Kook: Protože nemůžu, a prosím dál to už neřeš.

Tae: Tak dobře, ale už musím jít za chvíli mi dovezou večeři.

Kook: Dobře tak zatím.

Tak to byla vážně divná debata. Prvně mě vyděsí a teď se chce seznámit? Mám z toho divný pocit..... Já měl vlastně napsat Jinovi! Ajaj ten mě zabije.

DING DONG

Jupiiiiii , jídlo je tady. Utíkal jsem ke dveřím a už jsem otevíral a kdo by za nima nestál. Jin i s pizzou v ruce.

Tae- ,,Jine?, Co tu děláš?"

Jin- ,,Co bych tu dělal. Roznáším pizzu:

Tae- ,,Ty roznášíš pizzu? To je hustý.

Jin- ,, Co je na tom hustýho? Musím si nějak přivydělat. Pustíš mě dál? Směna mi už skončila a tak mě napadlo že bych zašel rovnou na návštěvu.

Tae- Jo jasně pojď dál

_______________________
Pátá kapitola je tady.
Heh tam bude chyb.

Můj Mafián Kde žijí příběhy. Začni objevovat