POHLED JIN
Koukám na telefon už hodinu za hodinou a doufám že mi odepíše. Ale stále nic . Vzdal jsem to a šel si sednout do společné místnosti na gauč ,kde jsem si pustil televizi.
Za chvilku sem přišel i Joon s Yoongim.
,, Jak to dopadlo s Taem?" Zeptal se Joon.
,, Jak to víte to vám to řekl Kook?" Na to jen oba kývli a sedli si na gauč.
,, Dopadlo to tak že nás už nechce nikdy vidět a máme vypadnout z jeho života" řekl jsem sklesle.
,, Neber to vážně. Jen je teď naštvaný. Za nějakou dobu vychladne a bude s námi mluvit." Snažil se mě utěšit.
Objal jsem ho a zachumlal se do jeho trička. S ním se cítím vždycky líp. Dodává mi pocit bezpečí. Vydržel bych v jeho obětí dýl kdyby sem nevpadl udýchaný Hobi a hned za ním ostatní kluci.
,, Kluci máme problém. Tae chce spáchat sebevraždu. Chce skočit z mostu." Řekl udýchaně.
,, Cože?! Proč by to dělal? To né musíme ho zastavit." Vstal jsem a šel hned ke dveřím.
,,Na jakým mostě? Zeptal jsem se v běhu ke dveřím?
,,Na tom kousek od jeho domu." Řekli mi
Běžel jsem rychle do garáže kde jsem naskočil do auta a kluci jeli hned za mnou. Cesta tam trvá tak deset minut, snad nebude pozdě.
...Zaparkoval jsem auto a vyběhl za ním. Stál za zábradlím a už z dálky bylo slyšet že brečí.
,,T-tae co se děje?" Zeptal jsem se opatrně.
,, Řekl jsem nechte mě být. To to nikdo nechápe?" Řekl hodně naštvaně ale pak zase jakoby se zlost vytratila a nahradil jí smutek.
,, Já už to nezvládám chápeš to!? Už mě nebaví takhle žít!. Všechno sem ztratil! Tak mě nechte alespoň teď vklidu. " Po pošel blíž ke kraji.
,, Já ti to nedovolím udělat, teď hezky odstup od toho kraje a-' nenechal mě domluvit a začal řvát.
,,Ne, tebe nebudu poslouchat, nikdy. Ty jsi jen vrah a bezcitná bytost." Tohle mě zasáhlo. Tohle si o mě myslí?
,, Já vím, já vím. Vím že se to už nezpravý, a ani omluvou. Protože to ti rodinu nevrátí. Ale prosím nedělej takovouhle hloupost. Máš toho ještě tolik před sebou a ty se toho chceš vzdát jen tak. Nedělej to. Řekl jsem a měl slzy na krajíčku.
,, Promiň. Sbohem Jine" Dořekl a skočil dolů.
,, Neeee" že to neudělal. ,, To né."
Utíkal jsem rychle dolů k řece. Byla tma takže jsem nic neviděl.
Pak jsem ho ale našel ležel obličejem dolů a tekla mu krev z hlavy. Rychle jsem zkontroloval tep.Zázrak. On žije! Teď mě už jenom zajímala záchrana.
,, Zavolejte záchranku, rychle!" Křikl jsem na kluky.
Jungkook přišel za námi dolů a klekl si k němu . Začal brečet což jsem nechápal.
,, TaeTae , co jsi to udělal. Vždyť já tě vlastě miluji." Začal brečet naplno.
Tím se to vysvětluje.
..
Za chvíli přijeli záchranáři a převzali si Taeho. Pak už si jen pamatuji že mě vzali kluci do auta a jeli jsme za sanitkou._______________
Srdečně se všem omlouvám za neaktivitu, ale mám teď toho hodně.
A omlouvám se že teď dva díly byli smutné ale to k životu patří.
ČTEŠ
Můj Mafián
FanficMladý Kim Taehyung měl skvělý život. Do té doby než se něco pokazilo. V jednu chvíli ztratil vše. Kamarád i rodiče mu zemřeli.Ale co když se jednoho dne dozví že jeho kamarád žije? Co když zjistí že po něm jde mafie a jeho nový přátelé které získá...