-6-

217 11 0
                                    

POHLED TAE:

S Jinem jsme se posadili na gauč, a já začal přemýšlet jestli mám říct Jinovi o tom psaní s Kookem nebo ne.

Tae- ,,Jine nemáš hlad? Tu pizzu sám nesním , a zároveň bych ti chtěl něco říct."

Jin- ,,Jo , jasně klidně si dám.
A co máš na srdci, povídej."

Tae- ,,No víš.. ehm .., psal mi ten kluk."

Jin- ,,A proč si mi nezavolal!? Co ti psal?"

Tae- ,,Omlouval se mi za to co mi psal a jak ke mě přišel, a taky že chce začít od znova. Tak jsme si řekli jména, teda já mu ho řekl on mi řekl jenom přezdívku KOOK."

Jin-,,Co když ti něco udělá, radši si s ním vůbec nepiš.Nikdy nevíš co se může stát"

Tae- ,,Ale noták, víš co se říká ne? Nezkusíš nevíš."

Jin- ,,Tak fajn ale jestli ti něco udělá, tak pak za mnou nechoď s omluvou že sem měl pravdu a tak dál."

Tae- ,,Nic se mi nestane prosím tě. A teď jdeme jíst mám hlad a ta pizza nebude čekat."

Jin- ,,Tak dobrou chuť"

Když jsme s Jinem dojedli a já mu donesl pití tak jsem dostal skvělí nápad .

Tae- ,,Jine? Nechceš si pustit horror? Nebo nějaký film?"

Jin- ,,Proč ne. A jaký?"

Tae- ,,Něco vyber. Ale rozumně prosím."

Jin-,,Neboj se ."

Ten horror už nikdy nechci vidět. Fuj. Jmenoval se v překladu Lék na život. Nějakej šílenej doktor nechtěl pouštět pacienty z nemocnice. Tak je udržoval nemocné nebo jim něco udělal s psychikou. Skoro u konce jednomu chlapovi narval nějakou trubku do krku , až skoro do žaludku a přez ní mu tam nechal téct nějakou hnusnou vodu s hady. Fakt nechutný. Už nikdy víc.

Jin- ,,Tak co líbilo?"

Tae- ,,Děláš si srandu!? To bylo odporný."

Jin- ,,Ale, ty naděláš"

Pak jsem řekl Jinovi, jestli tu nechce přespat , protože už bylo celkem pozdě. Ten souhlasil tak jsem ho nechala spát v pokoji pro hosty a rozhodl se že půjdu taky spát. Asi po půl hodině jsem se vydal do říše snů.

____________________________

Omlouvám se že včera nic nevišlo ale byla jsem unavená, tak alespoň dneska něco. Vím už je pozdě když je 23:10🤣

Můj Mafián Kde žijí příběhy. Začni objevovat