Pohled Jungkook
Druhý den ráno jsem se probudil a někdo mě objímal kolem pasu. Byl to Taehyung ale nejspíš ani nevěděl že někoho objímá. Ale to mi nevadilo a opatrně jsem si ho přitáhl víc k sobě.
Leželi jsme tak dalších pár minut než se začal probouzet. Radši jsem se odtáhl a pozoroval jeho roztomilou tvář jak se probouzí.,, Dobré ráno " Řekl mi jeho ranním chraplavým hlasem se sedl si. Jen jsem se usmál a vstal z postele. ,, Tae máš hlad? Já jen že bych ti donesl snídani když už půjdu kolem jídelny " zeptal jsem se ho a jako odpověď jsem dostal přikývnutí. Tak jsem se tedy rozešel směr jídelna. Po cestě jsem potkal ještě kluky kteří šli z jídelny.
,,Kookie je Tae vzhůru? Chtěl bych s ním pak mluvit o něčem důležitém" zastavil mě Jin.
,, Jo je akorát mu jdu pro snídani tak se když tak pak můžeš stavit, stejně jsem chtěl někam zajet a tak" usmál jsem se a šel pro tu snídani. Vzal jsem mu rohlík, máslo šunku a sýr a sobě to samé. Když jsem došel na pokoj tak tam stál Tae u skříně a jenom v boxerkách. Zřejmě si mě nevšiml takže jsem opatrně položil snídani na stůl a šel za ním. Opatrně jsem se dotkl jeho boků ale on zareagoval rychle a praštil mě do nosu.
,, Víš jak jsem se lek?! Tohle mi už nedělej " Zakřičel na mě a sklopil pohled k zemi. Ale mě to stačilo na to abych si všiml že se červená. Chytl jsem se za nos a naštěstí mi z něj netekla krev.
,, M-můžeš se prosím otočit a nekoukat na mě? Stydím se " Vysoukal ze sebe.
,, Ale předenou se stydět nemusíš, však máš hezké tělo." Usmál jsem se
A taky hezký zadek. Řekl jsem si v hlavě a hned se taky profackoval. Ca co to myslím? Radši jsem ho nechal být a šel do koupelny. Ještě jsem na něho pak zakřičel že má na stole tu snídani a že s ním pak chce Jin mluvit.
Dal jsem si rychlou sprchu a šel se taky nasnídat.,, Já teď teda někam zajedu a nechám tě tu samotného tak se o nic nepokoušej a počkej tu než přijde Jin."
Vysvětlil jsem mu a on jen protočil oči.,,Nejsem malý dítě takže mě nepoučuj." Nafoukl tvářičky a já mu je prsty splaskl. ,,Jen aby " podotkl jsem a už odešel. Rozešel jsem se chodbou ke garážím a nasedl do auta. Vyjel jsem směr obchodní dům kde jsem sháněl tu věc.
ČTEŠ
Můj Mafián
FanficMladý Kim Taehyung měl skvělý život. Do té doby než se něco pokazilo. V jednu chvíli ztratil vše. Kamarád i rodiče mu zemřeli.Ale co když se jednoho dne dozví že jeho kamarád žije? Co když zjistí že po něm jde mafie a jeho nový přátelé které získá...