-15-

174 8 0
                                    

POHLED TAE

Dva roky od Jinovi smrti....
Za tu dobu jsem se přestěhoval do bytu kde jsem chvíli bydlel a dodělal školu. Pak mi otec nabídl že můžu bydlet u něj. To jsem přijal protože už jsem měl dostudováno a ten byt mi byl už k ničemu protože patřil škole což mi matka řekla před měsícem.

Se ztrátou Jina jsem se sotva vyrovnal. Každou noc jsem brečel a celé dny se neusmíval. Takhle to trvalo skoro rok.
Pak jsem se odstěhoval za otcem do obří vili. Říkal mi že vede nějakou velkou firmu.

Zrovna jsem za ním šel protože jsem se ho chtěl zeptat jestli můžu jet na víkend zpátky do města kde jsem bydlel abych šel na hřbitov dát Jinovi svíčku.

Z jeho kanceláře se ozývaly hlasy a dost naštvaný. Chtěli po něm nějaký informace.

Když jsem byl u dveří tak jsem je otevřel abych viděl co se děje.
Ale to jsem neměl dělat.....

Zastřelili ho....

,, T-tati " řekl jsem roztřeseným hlasem.

V tu chvíli jsem myslel že mám asi halušky.

Jin..... stál tam Jin.
To není možný vždyť je mrtvý!

,,Tae?!?" Řekl a já vykulil oči a běžel jsem pryč.

To není možný. Ne ne ne ne.
Co se to děje?!

Běžel jsem pryč od sud , nevím kam ale co nejdál. Doběhl jsem k jezeru s vodopádem. Sem jsem si chodíval srovnat myšlenky.

,,Jak to že žije ?" Řekl jsem a sedl si na větší kámen.To jeho smrt někdo zfalšoval ? Já nevím jsem z toho zmatený.

Po asi dvou hodinách jsem přišel zpátky. Už tu nikdo nebyl dokonce ani mrtvola mého otce. Jen samí agenti v nějakých oblecích. Počkat... Mají na nich napsáno BTS. Není to náhodou ta mafie?!

Takže Jin se přidal k nim.

,,Co se tu děje?" Zeptal jsem se jednoho muže.

,, Pan Kim byl zabit. A vy jste kdo?"
Zeptal se

,, Jsem jeho syn . Kim Taehyung."

,, Aha tak pojďte se mnou prosím. Odvedu vás k nim" řekl chladně a chytil mě za ruku. Šel směr východ ale já jsem k nim nechtěl. Vytrhl jsem se mu a běžel pryč.

Neběžel za mnou, díky bohu.
Zavolal jsem matce a řekl jí vše co se stalo. Ta mi řekla že mám jít zpátky k sobě kde jsem dříve bydlel. Jako vážně? Mě umře otec, uvidím Jina a ona jenom ,,vrať se zpátky ". To snad ani není možný.

,,Co jsem komu udělal? ''














O dva týdny později

Matka mi pomohla se nastěhovat zpátky. Bylo to tu stejné jako jsem to tu nechal. Ale měl jsem pocit jako by mě někdo sledoval.

Pohřeb otce už byl. I s policí jsme to řešili ale jediný čeho jsme dosáhli je že matce zvýšili ostrahu a mě dali před dveře kamery.

Jak primitivní.

Večer jsem si řekl že bych po dlouhé době se mohl projít po parku.
Tak jsem se oblékl a šel.

V parku to vypadalo taky stejně až na nové lavičky a hřiště.

Sedl jsem si na jednu z laviček a zaposlouchal jsem se do zpěvu ptáků.....

___________________

Další je na světě 🎉

Můj Mafián Kde žijí příběhy. Začni objevovat