-38-

127 10 1
                                    

Pohled Tae

Chvíli jsem ještě na ně nevěřícně koukal a pak jsem se rychle pustil do jídla od Jina a po něm jsem začal rychle utíkat do pokoje. Ignoroval jsem kluky a Jina kterej na mě řval ať jsi po sobě uklidím talíř . Rychle jsem vběhl do pokoje a hned zavřel dveře. Tady jsem sjel po dveřích. Sakra co jsem to udělal? Vždyť je to můj kamarád a ještě k tomu nebyl tak opilí aby nevěděl co dělá. Ale zase když naď tím tak přemýšlím tak to nemuselo být špatné ne?

,,Sakra ne! Takhle nemysli !"

Okřikl jsem se a zatáhl se za vlasy.
Aish už nikdy nebudu pít s nima. Bůh ví co by se stalo. A když už jsem u toho....jsem rád že nic víc nebylo protože jsem stále panic a v nejbližší době to nechci měnit. Ale je tu jeden problém který mě trápí už dlouho. Asi se mi začíná líbit Jungkook. Heh asi si říkáte ,,tak za ním běž a snaž se ho okouzlit,nebo zbalit,, jenže ono to není lehké. Já se bojím odmítnutí z druhé strany. Ale on byl ten co mi honil. AISH, já fakt nevím. Asi bude nejlepší když se půjdu nějak odreagovat. Třeba tělocvična. Jo to je dobrej nápad.

Po hodině a půl strávené v tělocvičně a snahy o to boxovat mě vyrušili dveře které se otevřeli a někdo věděl dovnitř. V tuhle chvíli mi to bylo jedno takže jsem pokračoval. Jenže dotyčný mi chytil ruce a otočil mě čelem k němu. Ani jsem nedýchal protože předemnou stál Kook a měl na sobě sportovní oblečení a sakra uplé  tričko. Nebyl jsem schopný slov tak jsem tam jen tak stál a čekal co se bude dít.

On se ke mě pomalu přibližoval až se sklonil k mému uchu a tam se zase zastavil. Jeho teplý dech mi dělal husinu po celým těle a ještě větší když promluvil.

,,Nejsi nějak v rozpacích ~Taetae~?"

Pohrál si s mím jménem na jazyku a  zase se mi podíval do očí. On se mnou flirtuje?? Jestli jo tak se mu to daří protože já jsem z něho hotovej. Pak se podíval na ten boxovací pytel a stoupl si vedle mě.

,,Podej mi rukavice prosím. Ukážu ti jak na to protože máš špatný postoj a obecně do toho boxuješ jako holka do polštáře."

Řekl a čekal než mu je podám.  Tak teď si to pokazil. Já neboxuji jako holka . A když už tak jako malí dítě. To je aspoň roztomilý. Radši jsem mu ty rukavice podal a řídil se jeho pokyny. Ukázal mi správný postoj a jak do toho mám praštit. Popravdě, aji to byla sranda a né jak fyzika která je nudná a ještě vám nejde. Takže už můžu hrdě říct že základ boxu umím.

Můj Mafián Kde žijí příběhy. Začni objevovat