-35-

119 7 0
                                    

Pohled Tae

Když Kook donesl to pití tak nás napadlo si ještě zahrát s kluky flašku. Došli jsme zase za nimi a řekli jim náš nápad . Nejdřív se jim moc nechtělo ale nakonec jsme je přemluvili . Jimin ještě k tomu donesl nějaký alkohol a šlo se hrát. Začali jsme jsme s lehkými úkoly a otázkami jako třeba ,,vypij celou lahev alkohol,, nebo třeba ,, vysleč si tričko,,.  Jenže po nějaké době jsme všichni začali pociťovat alkohol v krvy a postupně jsme byli opilí úplně.

Zrovna byl na řadě v točení Hobi a padlo to na Jimina. ,,Pavda nebo úkol? " zeptal se ho. Jimin chvilku přemýšlel ale nakonec zvolil úkol. ,, Takže líbej se minutu s Yoongim". Jimin se přesunul k Yoongimu a sedl si před něj. Za zátylek si ho přitáhl k sobě a položil rty na ty jeho a rovnou začal dravě. Yoongi se hned přidal a začal spolupracovat. Hobit jim počítal minutu a pozoroval ty dva. Zřejmě si to užívali protože měli i zavřené oči a zapojovali i jazky. ,,Konec!"  Zakřičel Hobi a kluci se od sebe odtáhli. Pak točil Jimin a padlo to na Kooka. ,, Udělej Taemu dobře." Já jsem vykulil oči a podíval se na něho jestli to myslí vážně. Jimin se jen ďábelsky usmál a pozoroval nás.

Kook se ke pře začal přibližovat a taky se sedl přede mě. Nahl se ke mě a přisál se mi ke krku. Na to jsem lehce zavzdychal a hned si zakryl pusu. On se zasmál a ruku mi dal pryč a poté mě políbil. Něžně a vůbec na nic nespěchal.

Můj Mafián Kde žijí příběhy. Začni objevovat