TIME SKIP O 2 ROKY POZDĚJI
Pohled Jin
,,Všichni připraveni? '' zeptal jsem se kluků do vysílačky
Všichni řekli naráz ,,Ano" . ,,Fajn tak na znamení teď všichni zaútočí" řekl jsem a chystal si zbraň.
Jsme na základně druhé mafie ve městě. Ukradli nám nějaké informace a zabili spoustu můžu. ,, Teď " zavelel jsem a vyběhl z úkrytu a začal střílet na nepřítele. Šel jsem rychle ale opatrně chodbami, po cestě jsem potkal pár jejich agentů. Dostal jsem se až do kanceláře jejích řiditele. Měl kolem sebe hodně bodyguardů. Začal jsem po nich střílet. Bylo to až moc jednoduché. Řiditele jsem si nechal na konec.
,, Kde jsou ty informace!?" Zeptal jsem se chladně a sledoval reakci. Mezitím doběhli ostatní kluci od nás a obklíčili místnost. Řiditel se jen uchechtl a dál se na nás díval s úsměvem.
,, Na něco se tě ptal " zapojil se to do toho Namjoon. Jenže řiditel dál seděl a usmíval se. Yoongi na něho namířil pistoli. ,, Snad by jsi nezabil milovaného otce že ne?" Řekl s úšklebkem a já ho nechápal. Jak jako otec a čí? To je jedno zabili jsme už tolik lidí kteří měli děti .
,, Naposledy se tě ptáme kde jsou ty informace!'' řekl jsem varovně . Ale nic to s ním neudělalo. "Gi " řekl jsem a otočil se na Yoongiho. Ten pochopil a řekl ,,Tak sbohem" a vystřelil. Trefil ho do hlavy , že které začaly téct pramínky krve.
,,T-tati" slyšel jsem za sebou a otočil se. ....To né. To není možný. ,,Tae ?!?''
Jakmile jsem to řekl tak vykulil oči a začal utíkat. Já se jen zmateně opřel o zeď a sesunul se na zem. Po dvou letech jsem ho viděl. Tohle byl jeho otec? Co jsem to udělal zničil jsem mu život a teď mu zabiju otce. Přišel ke mě Joon a objal mě. Za ty dva roky jsem se dal s Joonem dohromady. Zamiloval jsem do něho. Kluci mě naučili střílet a udělali ze mě mafiána a druhou hlavu mafie BTS jak chtěli. A za celou tu dobu jsem se nepokusil kontaktovat Taeho. Co jsem to za kamaráda. Možná už ani nejsem.,, To byl Tae " řekl jsem sklesle .
Já mu zabil otce, dva roky jsem ho neviděl, vůbec se nezměnil.,, Já vím, ale byl to špatný člověk Jine. Bůh ví co Taemu udělal." Snažil se mě uklidnit Joon.
,, Nevypadal šťastné z jeho smrti, spíš smutně." Dodal jsem.
...................
Když jsme přijeli na základnu, šel jsem do našeho pokoje s Joonem a lehl si do postele. Co teď. Tohle mi neodpustí. Musím něco udělat, cokoliv hlavně abych ho našel a už nedovolím aby mi zmizel už ne .
Svolal jsem kluky do jednací místnosti. ,, Máme nový plán a ten je sledovat Taeho. A později ho sem dostat. Ale prvně ho zkusíme nějak dostat na naší stranu ze strany jeho otce. " Řekl jsem a ostatní se na mě dívali překvapivě a smutně. Chápali mě. Za což jsem byl hodně rád.
____________________
Další díl napsán.
A chtěla bych poděkovat všem kdo mě podporují v psaní. Jsem za to neskutečně ráda.
ČTEŠ
Můj Mafián
FanfictionMladý Kim Taehyung měl skvělý život. Do té doby než se něco pokazilo. V jednu chvíli ztratil vše. Kamarád i rodiče mu zemřeli.Ale co když se jednoho dne dozví že jeho kamarád žije? Co když zjistí že po něm jde mafie a jeho nový přátelé které získá...