Pohled Jungkook
Ráno jsem vstal o půl deváté ráno, šel se připravit na cestu. Ješte nám Namjoon řekl že Hobi zůstává tady a bude hlídat kamery. Potom jsme se sešli už v garáži a nasedli do dvou aut. Já jsem jel s Yoongim a Jiminem, a Namjoon jel s Jinem. V autě jsme všichni mlčeli, všichni jsme tak nějak s Jinem nesouhlasili. Ve všem. Ty kamery by byli trochu přehnané. Chápu že Jin se o něho bojí, to já taky ale nemyslel na jeho soukromí. Pak se pohádali a on mu nemohl napsat ani zavolat. Alespoň já jsem s ním byl v kontaktu, ale bohužel jsem nemohl k němu. A to jsem mu slíbil že mu ukážu jak ho mám rád. Ještě jsem zapomněl zmínit že mi dali na starost uspávací injekci. Proč zrovna já když ví co k němu cítím! To mi snad udělali na schvál.
Přijeli jsme před jeho dům a Jin s Joonem vystoupili a šli na něho zazvonit. Mi ostatní jsme plán B takže čekáme v autě a doufáme že vyjde plán A. Nikdo mu nechce ublížit.
Pohled Tae
Někdo zazvonil a tak jsem šel otevřít dveře. Stál tam Jin a nějaký kluk.
,,Ahoj Jine, co tu děláš?" Zeptal jsem se ho a měřil si pohledem i toho druhého.
,,Ahoj, potřebuji s tebou nutně mluvit. Můžeme dál? Zeptal se ale nečekal ani na odpověď a šel rovnou dovnitř.
,, Víš já teď nemám čas. Musím do práce a nechci přijít pozdě."
,,No tak to počká, já tě klidně omluvím ale teď si musíme promluvit."
,, Jestli sem zase chceš dát nějaké kamery nebo něco jiného,tak na to rovnou zapomeňte a kdo je ten vedle tebe?"
,,To je Kim Namjoon, je to ten takzvaný řiditel,nebo hlava mafie jak jsem ti tehdy říkal, a je to taky můj přítel. A neboj žádné kamery atd. ti sem dát nechceme. Jen si promluvit."
,,Fajn, tak se posaďte na gauč. Chcete něco k pití nebo k jídlu?" Zeptal jsem se.
,,Jo, oboum čaj prosím." Poprosil Jin.
,,Tak jo, a o čem si to chtěl mluvit?"
,, Takže,kde začít. No jak si odmítl ty kamery tak jsme tě začali kontrolovat osobně." Chtěl jsem něco říct ale začal mluvit dál
,, No a zjistili jsme, vlastně jsme to věděli dřív ale chtěli jsme si to ověřit. Jde po tobě mafie které se říká Youngtertox. Unáší mladé lidi a pak na nich dělají hnusný věci. Jdou po tobě. Máš něco vzácného v krvi, takže tě chtějí dostat." Dělá si srandu že? Já a mít něco vzácného v krvi? Ani náhodou. Počkat říkal únos?!
Ne ne ne já nechci mít s mafií nic společného.,,To je nějaký vtip ne? Já nic v krvi nemám a nikdo mě unášet nebude. Nechci mít nic společného s mafií." Začal jsem tam pomalu hystericky křičet.
,, Promiň Tae, ale je to tak. Kvůli tomu jsme tady. Já chci aby jsi jel teď s námi. Budeš v bezpečí a možná tě i něco naučíme." Začal Jin.
,,No tak na to zapomeň já nikam nejdu. Ty moc dobře víš proč. Co kdyby ses o mě přestal starat jako o malé děcko?!" Vyjel jsem na něho.
,,Jin má pravdu, u nás si v bezpečí. Říkal mi že se bojíš lidí jako jsme my. Ale mi ti neublížíme. Musíš jet s námi jinak se dostaneš tam kam vážně nechceš." Připojil se Namjoon.
,, Já ale říkám NE! Takže teď prosím běžte, už se o tom nechci dál bavit." Vstal jsem a chtěl jít pryč jenže mě Jin chytil za zápěstí a zastavil mě.
,,Tae poslouchej, já tě k nám dostanu ať už násilím nebo vklidu, je to na tobě. Už jsem to nevydržel a vytrhl se mu .
,,Já nikam nejdu a nevyhrožuj mi ! "
Zakřičel jsem a chtěl odejít.Jenže v tu chvíli někdo vytrhl dovnitř.
________________________
Pokračování příště....
ČTEŠ
Můj Mafián
FanfictionMladý Kim Taehyung měl skvělý život. Do té doby než se něco pokazilo. V jednu chvíli ztratil vše. Kamarád i rodiče mu zemřeli.Ale co když se jednoho dne dozví že jeho kamarád žije? Co když zjistí že po něm jde mafie a jeho nový přátelé které získá...