-39-

127 8 0
                                    

Pohled Tae

Další chvilku jsme ještě boxovali ale nakonec jsme se rozhodli že už to stačilo. Sundal jsem si rukavice a šel jsem směr pokoj. Rychle jsem si vzal ručník a vklouzl do koupelny. Kooka jsem nechal v tělocvičně protože chtěl něco ještě dodělat. Zpocené oblečení jsem hodil do pračky a vlezl si do sprchy. Pustil jsem na sebe příjemnou vodu a začal si umývat vlasy a následně i tělo. Použil jsem Kookův šampón protože mi strašně voněl. Měl vůni vanilky a kdykoliv by jste se zaměřili na vůni Jungkooka tak ucítíte vanilku.

Chvilku jsem si tam ještě tak stál pod studenou vodou a pak jsem vylezl. Popadl jsem ručník a začal se sušit. Po slepu jsem hledal i svoje oblečení ale nic jsem nenahmatal. Rychle jsem otevřel oči a uvědomil si že já si žádné nevzal. Bože néee, doufám že Kook ještě není v pokoji. Obmotal jsem si ručník kolem pasu a vyšel ven ke skříni. Díky bohu zde nikdo nebyl takže se nemusím bát že mě uvidí. Našel jsem si volnější tepláky s tričkem a moje boxerky. Už jsem se chtěl jít obléct ale to by se za mnou nesměl zjevit Kook jako duch.

,,Fuj to sem se lek." Chytil jsem se rukou za místo kde mám srdce.
,, Chceš mi způsobit infarkt? Bože." Zanadával jsem a chtěl ho obejít. Jenže on mě chytil za ruku a stáhl si mě k sobě. ,,Copak, to jsem tak oškliví že ses mě lekl?" Zatvářil se naoko smutně. ,,Né to ne jen chodíš jak duch. Mohl jsi na sebe upozornit nebo něco." Odpověděl jsem a chtěl se mu vyškubnout, jenže on svůj stisk zesílil a nechtěl mě pustit. ,, No když říkáš že nejsem hnusný tak tím pádem jsem hezký nebo dokonce až moc hot na tebe?" Úchylně se na mě podíval a objal mě kolem pasu. Nenápadné zajel i k mému zadku a promnul ho v dlani. Na to jsem jen lehce zavzdychal ale hned jsem si uvědomil co se děje a rychle jsem se mu vysmekl a utíkal do koupelny kde jsem se radši i zamčel.

Co to mělo znamenat!? Vždyť se choval tak normálně a teď najednou je v poslední době strašnej úchyl. Rychle jsem se oblékl a radši vypadl z pokoje. Nechci aby mě zase osahával. I když tak zlí to nebylo......Ne Taehyungu. Na tohle nemysli. Je to divný a nemá na tebe sahat. Okřikl jsem se v duchu.

Můj Mafián Kde žijí příběhy. Začni objevovat