Selamün aleyküm cancağızlarımmm
Nabersiniz, nasılsınız, hayat nasıl gidiyor?
Ben şu an itibariyle kankamdayım aşırı mutluyum bu yüzden jbdjdgdndanv
Neyse sizinle sohbet ederdim de işte konuşacak konu yok ki sizde zaten buraları atlıyorsunuz (bende öyle yapıyorum çünkü)
Hadi size keyifli okumalaarrr.
(Bizimkilerin temsili hâli)
🦋
Yazardan:
İki genç birbirine sarılmış derin sayılabilecek bir uykuya dalmışlardı. Belki ikisi de birbirini tanımıyordu ama sanki yıllardır tanıyormuş gibi hissettikleri kesindi.
Firuze Hanım içeriden ses gelmemesinden şüphe duymuş ve merak edip en sonunda bakmıştı, karşılaştığı manzara ile gülümsedi. Kapıyı kapatıp eşinin yanına oturdu ve başını eşinin omzuna yasladı.
Her ne kadar zorunlu bir evlilik gibi dursa da bu evliliğin ikisi için güzel sonuçlar doğuracağına inanıyordu ve bu evliliğe izin vermesinin en büyük nedenlerinden biri de buydu yoksa kim evladının canını bile bile tehlikeye atardı ki?
"Ne yapıyorlar" diye soran eşiyle istifini bozmadan gülümseyip cevapladı "Uyuyorlar" bu cevap ile kapının önündeki herkes gülümsedi.
Uzaktan Elif'in gelmesiyle bütün bakışlar ona döndü, genç kadının durumu hakkında bilgi vermiş sonra da serumu değiştirmek için içeriye girmişti. Gördüğü manzara ile gülümseyip oldukça sessiz bir şekilde serumu değiştirdi. Sonra bakışları genç kadının yüzüne kaldığında uykudayken bile huzursuz olduğunu fark etti küçük bir hareketlilik ile bakışları hızla abisine kaydığında sanki hissetmiş gibi genç kadına daha çok sarılmıştı.
Elif gördüğü manzara ile gülümsemesi büyürken içinden 'Siz iki yıl sonra bok ayrılırsınız anca kandırın kendinizi' deyip sırıtarak içeriden çıktı. Yüzündeki sırıtışı gören Emir "Hayırdır aşko manzara güzel mi?" diye ortamı yumuşatmak için laf attı. Elif ona dönüp "Aşko ben diyim güzel sen anla mükemmel, abim kıza bir sarılmış anladık senin karın bu kadar belli etme" bu dediği şeyle herkes güldü.
Erdem'in "Desene sataşacak konumuz oldu" sırıtarak dediği şeyle Elif'in anında kalp ritmi değişti "Öyle öyle" hızla cevap verip işim var diyerek kayboldu.
Erdem onun bu heyecanlı hâline başını eğip gülümsedi, farkındaydı biliyordu Elif'in onu sevdiğini o da seviyordu, birkaç kere açılmaya denemişti ama ya birisi basıyordu ya da Elif heyecandan kaçıyordu. Aslında Elif'e açılabilse ,halledebilseler bazı şeyleri, direkt Ömer Asaf'a açılacaktı, en fazla iki dayak yer sonra devam ederiz diye düşünüyordu. 17 yıllık bir dostlukları vardı, Ömer Asaf'ın bunu tek kalemde silemeyeceğinin farkındaydı ama bir türlü Elif'le konuşamıyordu. Eğer yine açılamazsa kaçıracağım diye düşündü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İSTEMSİZ İSTEM
Novela JuvenilYağmurdan kaçıp doluya tutulmak bu olsa gerek Evlilikten evliliğe kaçmak ancak Hümeyra'nın başına gelebilirdi zaten. Birbirini tanımayan fakat delice birbirine çekilen iki gencin aldığı kararların sonuçları neler olurdu haydi hep beraber okuyalım. ...